Ok missat detta, tycker från min sida att det är svårt att avgöra. Men om den blir så ”fet” som man har sett på vissa bilder så kan jag köpa att titan är bättre.Den är i titan. Syns ju tydligt. Prototypen är bekräftat titan också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok missat detta, tycker från min sida att det är svårt att avgöra. Men om den blir så ”fet” som man har sett på vissa bilder så kan jag köpa att titan är bättre.Den är i titan. Syns ju tydligt. Prototypen är bekräftat titan också.
Ryktet säger 42mm.
Inte Nymans väl?snarare confirmed. AD har fått ut klockan.
Inte Nymans väl?
Såpass!beror nog på vem man frågar.
Vet du något mer som vi vanliga dödliga inte känner till? Fasta bandstift?beror nog på vem man frågar.
Det är väl halva grejen med klockan?Vet du något mer som vi vanliga dödliga inte känner till? Fasta bandstift?
Kan nog hålla med dig om det,blir så då avtar mitt intresse helt.Får känslan att den 5-radiga Pelagos jag redan har, kommer att sitta säkert.
Om den nya är 42mm, har plottrig ring, fasta bandstift och därmed saknar länk... vadan uppståndelsen?
Haha ja, men det är väl inte bekräftat?Det är väl halva grejen med klockan?
Ville du ha diatavla?Mäkta besviken (om det stämmer att det är den fula klockan)![]()
Hade varit klart bättre !Ville du ha diatavla?![]()
Från en som inte orkar läsa igenom allt; vad handlar detta om? Ska Tudor släppa nytt imorgon? Vem hittade pelagos-varianten? Varför är den det som släppas skall?
alltså en liten tldr vore tacksamt![]()
Tack!![]()
New Watches 2024 | TUDOR Watch
Always daring, TUDOR's latest watches are pushing boundaries and setting standards. Discover more on the official TUDOR website.www.tudorwatch.com
Läckt bilder på Pelagos-prototyp på flera ställen + tidigare info om MN-samarbete
Instämmer, min LHD ligger tryggt i lådan. Ändå kul med nysläpp, kanske inte nischat så det intresserar mig (även om jag gillar tool-tänket och MN-kopplingen) men roligt med lite uppmärksamhet åt Pelagos-linjen. Jag håller den som en av de bästa klockor jag testat, därav keeper. Blir intressant att se imorgon och av en händelse så har jag vägarna förbi en ADFår känslan att den 5-radiga Pelagos jag redan har, kommer att sitta säkert.
Om den nya är 42mm, har plottrig ring, fasta bandstift och därmed saknar länk... vadan uppståndelsen?
Tyckte det var skönt och claspen var bra. Tyvärr är det ganska tjockt och runt spännet blir det ganksa bulkigt. Har nog en hatkärlek till det.Vad tycker folket om det bruna originallädret med viklås till BB58? Mjuk/hårt? Tjockt?
Tack! Riktigt nöjd med resultatet. Har kvar gamla tavlan och visarna också men upplevde den tavlan som alldeles för rörig.Snyggt med porcelain tavlanen riktig panda nu
![]()
Gick du från tiger till den tavlan? Byttes visare också? Vad gick kalaset på 4500kr?Nu med bästa tavlan![]()
![]()
![]()
![]()
Yes tavla och visare för 5800kr. Gamla tavlan och visarna fick behållas, nämndes inget om det. Skönt att Tudor inte är som Rolex med reservdelar.Gick du från tiger till den tavlan? Byttes visare också? Vad gick kalaset på 4500kr?
När jag bytte tavla+visare så sa dom att pålägg på 25% tillkommer ifall jag vill behålla tavla och visarna.Yes tavla och visare för 5800kr. Gamla tavlan och visarna fick behållas, nämndes inget om det. Skönt att Tudor inte är som Rolex med reservdelar.
Så här såg den ut innan![]()