Skulle sitta fint att få dra på sig en dykare igen.
Fast som Percy skulle sagt; Men icke!!
![]()
Jo det blir väl tyvärr så och för de priserna mini sub:en går för så är jag rätt nöjd med mina 58’or.
Fail-tråden tar alltid emot med öppna armar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle sitta fint att få dra på sig en dykare igen.
Fast som Percy skulle sagt; Men icke!!
![]()
Jo det blir väl tyvärr så och för de priserna mini sub:en går för så är jag rätt nöjd med mina 58’or.
Bra val tycker jag! Och vilka skönheter sen. Vilken av dem får mest tid på handleden?Mår dåligt för ryssens galenskap så jag tittar på mina skönheter istället
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket panna faktisktBra val tycker jag! Och vilka skönheter sen. Vilken av dem får mest tid på handleden?
Båda klockorna är superfina men jag förstår att pannan får mycket tid, riktigt stilig som passar fint med det armbandet.Mycket panna faktiskt
Verkligen. Just nu är det en pannaperiod. Dock försöker jag hitta mig tillbaka till broad arrow då jag älskar designen och originalet till Speedmaster.Båda klockorna är superfina men jag förstår att pannan får mycket tid, riktigt stilig som passar fint med det armbandet.
@Rolexsearch och @Zerboni, ni vet att ni är i Tudor-tråden nu va? Diskussion om Panarai och Omega hör nog bättre hemma någon annanstans än i en tråd för Tudor-klockor. I all välmeningVerkligen. Just nu är det en pannaperiod. Dock försöker jag hitta mig tillbaka till broad arrow då jag älskar designen och originalet till Speedmaster.
Admin får gärna ta bortDu har helt rätt, sorry! Lyfter ödmjukast på hatten
Förstår iof att ni vill hänga här. Tudor tråden är ju som sagt KS trevligast tråd och egentligen vill ju alla ha en TudorAdmin får gärna ta bort
Tråden är absolut supertrevligFörstår iof att ni vill hänga här. Tudor tråden är ju som sagt KS trevligast tråd och egentligen vill ju alla ha en Tudor![]()
Den ser helt vissen ut, fel tid till och med. Dra av dig den där Musten och spring ut i solen med Tudorn vet jaDet värsta med OWGM är att inte kunna vara aktiv i Tudortråden, visst börjar den se lite ledsen ut?![]()
Har själv varit inne och puffat igång budgivningen trots att det är långt kvar.Såg den också verkar ju vara i fint skick men den kommer nog att dra iväg i pris en del till .
Förstår iof att ni vill hänga här. Tudor tråden är ju som sagt KS trevligast tråd och egentligen vill ju alla ha en Tudor![]()
Kollade med Nymans och de skulle ha 700kr för en länkbit till Hydronaut, det kändes väl ändå lite saftigt för en liten länkbit?Är det någon som sitter och ruvar på någon extra länkbit till en Hydronaut? Den passar riktigt fint just nu, men är på yttersta microjusteringen, hade varit trevligt med en till länkbit![]()
Omsättningen på dem är nog inte så stor, kanske inte helt orimligt. Bra att veta att de går att få tag i där iaf! Inget på eBay?Kollade med Nymans och de skulle ha 700kr för en länkbit till Hydronaut, det kändes väl ändå lite saftigt för en liten länkbit?![]()
Nä det har du rätt i, och det är ju inte orimligt dyrt, men hade hoppts på lite billigare. Köpte nyligen länkbitar till en vintage Speedmaster-länk och då gick nya länkbitar på 400kr/st via AD.Omsättningen på dem är nog inte så stor, kanske inte helt orimligt. Bra att veta att de går att få tag i där iaf! Inget på eBay?
Jag har inte heller alla länkbitar till min hydro, men klarar mig med några mikrojusteringshål till godo. Tänker som du: bra med lite marginal.Nä det har du rätt i, och det är ju inte orimligt dyrt, men hade hoppts på lite billigare. Köpte nyligen länkbitar till en vintage Speedmaster-länk och då gick nya länkbitar på 400kr/st via AD.
Ska hålla span på Ebay och annars får det bli en extra länkbit från Nymans senare. Passar jättefit just nu, men vill gärna ha lite marginal och slippa ha på yttersta microjusteringen framöver.
Tycker du ska tillgodse Tudorn och bära en dag eller två annars blir smileyn ledsenDet värsta med OWGM är att inte kunna vara aktiv i Tudortråden, visst börjar den se lite ledsen ut?![]()
Jag kan bara hålla med. Förstår dom som valt Tudor till OWGM….Det värsta med OWGM är att inte kunna vara aktiv i Tudortråden, visst börjar den se lite ledsen ut?![]()
Ska se till att lägga ut flera bilder på den också, det är väl ingen som blir sur om man provar andra klockor under OWGM?Tycker du ska tillgodse Tudorn och bära en dag eller två annars blir smileyn ledsen
Nej nej kör på, alla får ett fri-kort...Ska se till att lägga ut flera bilder på den också, det är väl ingen som blir sur om man provar andra klockor under OWGM?