Oj, va nog lite luddig där, ad menar jag juPrioriteringen av Rolex eller Tudor görs ju av AD.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, va nog lite luddig där, ad menar jag juPrioriteringen av Rolex eller Tudor görs ju av AD.
Det är väl som allt annat det är hög efterfrågan på oavsett pris. Omega x Swatch hade ju kunnat ha riktigt lång kölista om de kört på den metoden.Oj, va nog lite luddig där, ad menar jag ju.
Är inte det titan?Någon som vet vart man kan köpa länkskruvar till en pelagos? Är det genom AD som gäller eller finns det någon sida tro? Gissar på att det är samma skruvar till många av tudors modeller.
Klocka och länk är titan. Osäker på om skruven är det dock. Eller om den behöver vara det. Låset är ju stål.Är inte det titan?
Ja, den möjligheten kom för ca en månad sen.Jo, det där såg jag minns jag nu! Finns ju inget rätt eller fel här men tänker nog fortfarande polerat. Det där valet med att flytta dit originalclaspen hade jag missat (eller det har nyligen tillkommit?) så tackar för att ha fått reda på det.
Gå in (eller ring) och prata med domMöjligtvis lite ot men, det handlar trots allt om en Tudor.
Lämnade handpenning i december för en Tudor hos AD. De lovade utdelning till sommaren och den börjar ju komma till sitt slut.
Min fråga, kan man avbryta ett köp när man lämnat handpenning och få tillbaka sina pengar? Klockan har ju trots allt tagit längre tid än överenskommet.. någon med erfarenhet?
Stiligt men oroväckande att man måste på med struken skjorta och långbyxor när man måste jobba. Tror jag tar en vecka till isf.-Och så var semestern slut![]()
Stiligt men oroväckande att man måste på med struken skjorta och långbyxor när man måste jobba. Tror jag tar en vecka till isf.![]()
Stiligt men oroväckande att man måste på med struken skjorta och långbyxor när man måste jobba. Tror jag tar en vecka till isf.![]()
Otroligt snygg kombo.Få klockor som växt över tid som denna!
![]()
Vad står det för leveransdatum i avtalet ? ”Till sommaren” har ju redan passerat….Möjligtvis lite ot men, det handlar trots allt om en Tudor.
Lämnade handpenning i december för en Tudor hos AD. De lovade utdelning till sommaren och den börjar ju komma till sitt slut.
Min fråga, kan man avbryta ett köp när man lämnat handpenning och få tillbaka sina pengar? Klockan har ju trots allt tagit längre tid än överenskommet.. någon med erfarenhet?
Som andra har svarat. Ring dem eller gå förbi dem (skulle förorda att gå förbi). Om du inte alls är intresserad längre, be om pengarna tillbaks direkt vid besöket (de har ingen rätt att behålla dem). Om de lovar en te x inom en månad be om en skriftlig notering på detta plus en respektabel rabatt. Antar att det är Rob E vi pratar om här(?). Har varit mycket diskussioner i Rolex trådarna om just deposition och hur det (tyvärr) invaggar i en falsk trygghet.Möjligtvis lite ot men, det handlar trots allt om en Tudor.
Vad står det för leveransdatum i avtalet ? ”Till sommaren” har ju redan passerat….
Börja med att skriftligen ställa krav på leverans inom ”skälig” tid. Om AD inte svarar eller inte kan leverera inom denna skäliga tid så har du rätt att häva köpet o få tillbaka handpenningen.
https://www.hallakonsument.se/konsumentratt-process/forsenad-leverans-vara/
Som andra har svarat. Ring dem eller gå förbi dem (skulle förorda att gå förbi). Om du inte alls är intresserad längre, be om pengarna tillbaks direkt vid besöket (de har ingen rätt att behålla dem). Om de lovar en te x inom en månad be om en skriftlig notering på detta plus en respektabel rabatt. Antar att det är Rob E vi pratar om här(?). Har varit mycket diskussioner i Rolex trådarna om just deposition och hur det (tyvärr) invaggar i en falsk trygghet.
Hoppas det löser sig.