Vart provade du?Riktigt grym är den! Sunbursten märkte jag knappt av i dagsljus utomhus i dagsljus
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart provade du?Riktigt grym är den! Sunbursten märkte jag knappt av i dagsljus utomhus i dagsljus
![]()
![]()
Så länge de inte faktiskt behöver leverera några klockor till slutkunder. Det tar verkligen trycket av mycket av organisationen när man inte behöver lägga en massa jobbig energi på massproduktion utan klarar sig med att leverera lite exemplar "For exhibition only" och för instagram-recensioner. Då kan man riktigt fokusera på kärnverksamheten - brand building.Det är något lurt med Tudor, från kanonsläpp till kanonsläpp. Hur länge kan de fortsätta såhär?![]()
Mycket trevlig samling!En plats kvar sedan dax att uppgradera klocklådan![]()
![]()
Men veckan har bara 7 dagar. Du får ansöka hos vår Herre att ändra på dettaEn plats kvar sedan dax att uppgradera klocklådan![]()
![]()
Grym samling, är sista platsen paxad för Pelagos 39?En plats kvar sedan dax att uppgradera klocklådan![]()
![]()
Svar jaGrym samling, är sista platsen paxad för Pelagos 39?![]()
Givit upp hoppet om det andra som var på g?Svar ja![]()
Nej men får sälja av något när det kommer om det kommer.Givit upp hoppet om det andra som var på g?
Nej men får sälja av något när det kommer om det kommer.
grymt snyggt, grattis om du fick köpaRiktigt grym är den! Sunbursten märkte jag knappt av i dagsljus utomhus i dagsljus
![]()
![]()
Han har ju inte sagt vad? Antar att det är den ljuskygga men ack så Imponerande DW samlingen som rykerJag köper![]()
Kör väl självplock för de som blir utvalda att handlaHan har ju inte sagt vad? Antar att det är den ljuskygga men ack så Imponerande DW samlingen som ryker![]()
Han har ju inte sagt vad? Antar att det är den ljuskygga men ack så Imponerande DW samlingen som ryker![]()
Kör väl självplock för de som blir utvalda att handla![]()
Men jag vet ju inte hur man gör finns det kvällskurserMåste snart också börja sälja men jag börjar om du börjar![]()
@Limeee kan lära digMen jag vet ju inte hur man gör finns det kvällskurser![]()
Tappat gnistan vet jag väl inte, har ju 3 klockor ute på annons@Limeee kan lära dig
Även om han verkar ha tappat gnistan för tillfället, vilket är trevligt för tråden![]()
Enkelt översatt till "annonsen är inte klar ännu och KS har förbjudit mig att sälja mer än tre klockor åt gången"Däremot är Tudorn för bra för att sälja, så den lär ni få stå ut med att jag har ett tag till![]()
Tappat gnistan vet jag väl inte, har ju 3 klockor ute på annonsDäremot är Tudorn för bra för att sälja, så den lär ni få stå ut med att jag har ett tag till
![]()
@Limeee , soon a professional dealer near youEnkelt översatt till "annonsen är inte klar ännu och KS har förbjudit mig att sälja mer än tre klockor åt gången"![]()
Ser strålande ut! Mindre toolig känsla än orginal-pelagosen ser det ut som? Kul att du fått klämma på en! Blev/blir det ett köp?Riktigt grym är den! Sunbursten märkte jag knappt av i dagsljus utomhus
![]()
![]()