Got it!!När man köper kan man be AD att beställa ett mindre/större. Absolut inga problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Got it!!När man köper kan man be AD att beställa ett mindre/större. Absolut inga problem.
Archer själv bär ju en Omicron Spymaster. Svår att hitta på marknaden.Archer S13E04:
![]()
Nå vad säger expertisen, är det?![]()
Prova spola vatten på den och samtidigt snurra på vridringen.Bezeln på min BB Heritage har börjat strula som över en natt. ”Låsningen” kl 12 som har mer motstånd blev superhård och nästan omöjlig att rubba. Väl förbi kl 12 så fungerar den som vanligt som så fort man kommer ett varv så hakar den upp sig igen. Även ljudet har ändrats till lite till mer ”metalliskt” 6 mån gammal, aldrig varit smutsig eller i havet. Fler som upplevt liknande?
Dels finns en tråd för värdering, samtidigt är det typ den allra vanligaste klockan på K&S så väldigt enkelt att se över marknadspris. Men som kort svar på din fråga: Bedömer det som oerhört osannolikt att du skulle få 32k. Snarare närmre 30.Matchar bra med matta! Snart uppe för försäljning om man är intresserad. Vad går dessa för just nu - 32k?
Okej, missat den tråden. Tack för svar!Dels finns en tråd för värdering, samtidigt är det typ den allra vanligaste klockan på K&S så väldigt enkelt att se över marknadspris. Men som kort svar på din fråga: Bedömer det som oerhört osannolikt att du skulle få 32k. Snarare närmre 30.
Tror också på det, förutsatt att den ser bra ut på länk, clasp och boettsidorna.Dels finns en tråd för värdering, samtidigt är det typ den allra vanligaste klockan på K&S så väldigt enkelt att se över marknadspris. Men som kort svar på din fråga: Bedömer det som oerhört osannolikt att du skulle få 32k. Snarare närmre 30.
Haha, det är din före detta!Tror också på det, förutsatt att den ser bra ut på länk, clasp och boettsidorna.
@Deskdiversthlm -”Jaha, på så vis. Med tanke på vad den varit med om skulle jag nog säga 22k”Haha, det är din före detta!![]()
För högt @Burnman då är det max 15@Deskdiversthlm -”Jaha, på så vis. Med tanke på vad den varit med om skulle jag nog säga 22k”![]()
Lägg. Av!För högt @Burnman då är det max 15.
Det var ett dåligt skämtLägg. Av!
Borde väl nästan betinga över 45K med den proveniensen@Deskdiversthlm -”Jaha, på så vis. Med tanke på vad den varit med om skulle jag nog säga 22k”![]()
Den gamla BB41 S&G länken passar. Den är dock dyr. Här är bilder jag hittat tidigare när jag själv var sugen på att köpa S&G.
![]()
![]()
![]()
Ja den var ju med på Tudor GTG’nBorde väl nästan betinga över 45K med den proveniensen
Men då måste den betinga mer, tänk på vilken provinsens den har då många av oss Tudordårar har tagit i denJa den var ju med på Tudor GTG’n![]()
Berätta hur du upplever denRätt bra
![]()
Grattis!Rätt bra
![]()
Bästa de släppt utöver Black Bay Pro.Berätta hur du upplever den![]()
De har inte kommit till AD ännu, har på lån från Tudor för Eqotimes räkning.Grattis!
Är avundsjuk men inte missunnsam![]()
Aha, då gissar jag på att jag får läsa om hur den är sen då.De har inte kommit till AD ännu, har på lån från Tudor för Eqotimes räkning.
Om du vill!Aha, då gissar jag på att jag får läsa om hur den är sen då.
Japp en riktig entusiastklocka….Men då måste den betinga mer, tänk på vilken provinsens den har då många av oss Tudordårar har tagit i den![]()
Ja får hoppas att den dyker upp snart så jag kan jämföra självBästa de släppt utöver Black Bay Pro.
![]()