Detta är vad jag kan hitta på Claspen på min Hydronaut hittar inga siffror på själva länken var brukar det stå.?Fick refnr. på länken. Är det hydronaut?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är vad jag kan hitta på Claspen på min Hydronaut hittar inga siffror på själva länken var brukar det stå.?Fick refnr. på länken. Är det hydronaut?
![]()
Ser ut att vara samma, står 62590 på claspen som är samma som på paketetDetta är vad jag kan hitta på Claspen på min Hydronaut hittar inga siffror på själva länken var brukar det stå.?
Kanske provar någon mörk och tråkig vinterkväll , men tror det inte blir bra.Ser ut att vara samma, står 62590 på claspen som är samma som på paketetDå har du en länk att använda på 925
![]()
Yes. 20mm ref 62590 för Hydronaut (och kanske fler) och bör stå 632 på end links. Men står på delen mot boetten, så syns inte.Ser ut att vara samma, står 62590 på claspen som är samma som på paketetDå har du en länk att använda på 925
![]()
Ja just det det har jag ju sett när jag rengjort länken.Yes. 20mm ref 62590 för Hydronaut (och kanske fler) och bör stå 632 på end links. Men står på delen mot boetten, så syns inte.
Tror inte heller det blir någon höjdare. Mest roligt att se att även andra Tudor-länkar ser ut att passaKanske provar någon mörk och tråkig vinterkväll , men tror det inte blir bra.
Nope. Krons har sagt att den första dom får måste stå i fönstret (order från stora skölden), men att #2 är min. Sen får vi se hur lång tid det kan tänkas taÄr det någon som fått tag på en Pelagos 39 än?
Inte hör i Sverige såg ju någon i tråden som plockade en i Spanien.Är det någon som fått tag på en Pelagos 39 än?
Får man fråga om du ägt den en längre tid eller köpt den nyligen?Glad Tudor-Torsdag gott folk!
Idag tänkte jag bidra med min blåa godbit från 1995. Mycket handledstid har den fått - mycket glädje har den skänkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För många som vill köpa fina klockor så överbelastat siten?Ska vi spekulera vad som har hänt med Tudors hemsida?![]()
I ett utlåtande från Wilsdorf Foundation låter man säga att ”The Tudor watch website will now reflect the status of our most after sought watches. For the time being unavailable and no estimated time of arrival. If successful the Rolex website is expected to follow”.För många som vill köpa fina klockor så överbelastat siten?![]()
Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
GrattisInte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Ser riktigt bra ut! GrattisInte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Grattis!Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Riktigt trevlig. Grattis till ett fint köp.Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Härligt, grattis!Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Snyggt,grattis!Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
![]()
Jag. Men inte i Sverige.Är det någon som fått tag på en Pelagos 39 än?
Kan ju tilläggas att utöver min, så fanns det en i fönstret hos Krons om man vill klämma! In och tjata bara! Lunch-GTG-imorgon![]()
Attans och jag som var där i förra veckan och då hade dom ej fått in någon.Kan ju tilläggas att utöver min, så fanns det en i fönstret hos Krons om man vill klämma! In och tjata bara! Lunch-GTG-imorgon![]()