• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pnt

Rolex
2-Faktor
Som tiden går. 7 år sen denna 30-årspresent skänktes mig. Svindlande. Välhållen iaf och själva definitionen av en keeper.
382AC604-D4BF-41F7-8A95-2152D42D318E.jpeg

Kul att den är kvar! Själv köpte jag en Explorer 39 till mig själv i 30-årspresent som tyvärr inte är kvar. Ångrar det nu men köpte en Explorer 40 när de kom förra året istället :)
 

albinh

Cartier
2-Faktor
Kul att den är kvar! Själv köpte jag en Explorer 39 till mig själv i 30-årspresent som tyvärr inte är kvar. Ångrar det nu men köpte en Explorer 40 när de kom förra året istället :)
Jag tror bara jag sålt en klocka sen hobbyn gjorde entré. Har lite samlar-tendenser och rädsla för ånger. Just den här kommer dock hänga kvar tills den ärvs bort eller liknande. Samtidigt är det världsliga ting och går ju att ersätta till del som du gjorde också. Tveeggat!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag tror bara jag sålt en klocka sen hobbyn gjorde entré. Har lite samlar-tendenser och rädsla för ånger. Just den här kommer dock hänga kvar tills den ärvs bort eller liknande. Samtidigt är det världsliga ting och går ju att ersätta till del som du gjorde också. Tveeggat!

Jag har köpt och sålt mängder men det har ju också historiskt varit kopplat till rent ekonomiska och rastlösa skäl. Har liksom inte haft tålamod att vänta och ska något köpas måste något säljas. På "äldre" dar har jag blivit mer långsiktig i samband med att ekonomin har blivit bättre och jag faktiskt har kunnat köpa fler klockor. Men om det kommer till kritan så är det ju precis som du säger trots allt bara prylar.
 

Kioskar

Breitling
2-Faktor
Lämnar tråden tyvärr då jag sålde min Pelagos, den fick för lite handledstid. Vi ses säkert igen, men då med nånting annat kul på handleden…
 
Topp