A Humble Bumblebee
Basic
Tudortisdag at its finest…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror bara jag sålt en klocka sen hobbyn gjorde entré. Har lite samlar-tendenser och rädsla för ånger. Just den här kommer dock hänga kvar tills den ärvs bort eller liknande. Samtidigt är det världsliga ting och går ju att ersätta till del som du gjorde också. Tveeggat!
Väntan är ooliiiiidligt jobbigKör tudortisdag här också
![]()
Är klistermärket till vänster kvar?Kör tudortisdag här också
![]()
Är klistermärket till vänster kvar?![]()
Den är så vansinnigt läcker. Hoppas man får se den IRL snart så får man ta ställning då!Kör tudortisdag här också
![]()
Hur upplever du storleken jämfört med gamla BB?Lite bilder utomhus också
![]()
![]()
Hur upplever du storleken jämfört med gamla BB?
När ryker plasten då?Lite bilder utomhus också
![]()
![]()
När ryker plasten då?
Haha nä tyvärr inte, ekar tomt med Tudors (förutom min Sub). Ligger ju några Rangers ute på K&S som du kan slå till påOnsdag och Tudor. Är på jakt efter en ny Tudor![]()
@Limeee du har ingen billig Tudor att sälja?
Man vet aldrig vad du har på lagret![]()
man får faktist vara kvar trots att man inte längre har en tudorLämnar tråden tyvärr då jag sålde min Pelagos, den fick för lite handledstid. Vi ses säkert igen, men då med nånting annat kul på handleden…
Haha fan med.Haha nä tyvärr inte, ekar tomt med Tudors (förutom min Sub). Ligger ju några Rangers ute på K&S som du kan slå till på![]()
Underskattad modell faktiskt! Men BB58 925 är riktigt bra den med, förmodligen en av mina favoriter av BB58Haha fan med.
Är mest ute efter brons eller 925 för tillfället, men ranger kanske är nått man ska ge en chans![]()
Köp en 925:a den bästa 58:an i mitt tycke, kanske helguldaren i och för sig men fel pris på denHaha fan med.
Är mest ute efter brons eller 925 för tillfället, men ranger kanske är nått man ska ge en chans![]()
Ja 925 lockar mest.Köp en 925:a den bästa 58:an i mitt tycke, kanske helguldaren i och för sig men fel pris på den![]()
bra val , lycka till. tyvärr sitter min säkert i många år till , PRO kanske ryker när en annan GMT dyker upp från systermärketJa 925 lockar mest.
Men 51k för en ny är rätt saftigt.
En beggad brukar man kunna hitta för en vettig peng.