• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varje gång jag har nämnt detta så kommer du med samma nedvärderande ton och det börjar också bli lite tröttsamt. Precis som du skriver så behöver du varken läsa eller kommentera! Jag skriver ingenstans att jag måste kolla med lupp för att se avvikelserna, skrev däremot att jag synade den nya utbytestavlan efter avvikelser. Känns ändå rimligt att kolla så att den nya tavlan inte har samma fel som den förra? De nya avvikelserna ser jag med blotta ögat.
Varje inlägg du gjort på ämnet har du endast dragit upp kraftigt in-zoomade bilder. Om de nu är så stora så man kan se dem med blotta ögat och störa sig på dem dra då upp en bild på det istället. Det hade väl varit bättre?
Har ägt fyra BB58 utan att uppleva problem med någon av dem.
 
Varje inlägg du gjort på ämnet har du endast dragit upp kraftigt in-zoomade bilder. Om de nu är så stora så man kan se dem med blotta ögat och störa sig på dem dra då upp en bild på det istället. Det hade väl varit bättre?
Har ägt fyra BB58 utan att uppleva problem med någon av dem.
Nytagen bild utan zoom. Är defekterna stora nog för herrn eller är jag bara gnällig?
IMG_2092.jpeg
 
Har någon koll på ifall BB54 på gummi finns tillgänglig direkt i någon av butikerna eller är det väntetid som gäller?
 
Tillbaka
Topp