Varje inlägg du gjort på ämnet har du endast dragit upp kraftigt in-zoomade bilder. Om de nu är så stora så man kan se dem med blotta ögat och störa sig på dem dra då upp en bild på det istället. Det hade väl varit bättre?Varje gång jag har nämnt detta så kommer du med samma nedvärderande ton och det börjar också bli lite tröttsamt. Precis som du skriver så behöver du varken läsa eller kommentera! Jag skriver ingenstans att jag måste kolla med lupp för att se avvikelserna, skrev däremot att jag synade den nya utbytestavlan efter avvikelser. Känns ändå rimligt att kolla så att den nya tavlan inte har samma fel som den förra? De nya avvikelserna ser jag med blotta ögat.
Har ägt fyra BB58 utan att uppleva problem med någon av dem.
