Kan hålla med, trodde att den skulle färga av sig mindre o mindre efter patinan men så verkar det inte än iaf..Jäkla cool klocka men brons är allt ett riktigt skitmaterial att bygga klockor och länkar i tycker jag... Vem vill ha det sådär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan hålla med, trodde att den skulle färga av sig mindre o mindre efter patinan men så verkar det inte än iaf..Jäkla cool klocka men brons är allt ett riktigt skitmaterial att bygga klockor och länkar i tycker jag... Vem vill ha det sådär?
Oj, färgar brons av sig när det blir varmt?Kan hålla med, trodde att den skulle färga av sig mindre o mindre efter patinan men så verkar det inte än iaf..
Det ärgar, och eftersom koppar blir grönt, blir bäraren det också. Det är lätt att tvätta bort från huden, men det ser lite trist ut.Oj, färgar brons av sig när det blir varmt?
Den ena måste inte utesluta den andra.Vad tycker folket i tudortråden. Vilken är att föredra, bb54 eller 58:an?
Äntligen! Köpte en bb54 idag. Min första lite dyrare klocka som jag införskaffat. Känns riktigt bra runt handleden. Och jag är väldigt nöjd![]()
Vad tycker folket i tudortråden. Vilken är att föredra, bb54 eller 58:an?
Har nog aldrig varit så nöjd med en klocka, trots avsaknad av länk. Här på ett ribbed Nato som jag tycker passar fint
snyggt! Hur breda handleder har du?Har nog aldrig varit så nöjd med en klocka, trots avsaknad av länk. Här på ett ribbed Nato som jag tycker passar fint.
![]()
![]()
Nu har jag haft den ljuvliga 925:an ett tag, både på orginalläder och natot på bilden.
Nu känns det emellertid som att det är hög tid att skaffa lite nytt på bandfronten. Vad har folk för rekommendationer, dels på bra tillverkare, men även specifika band som ni skulle anse passar 925:an. Tack på förhand!
Nu har jag haft den ljuvliga 925:an ett tag, både på orginalläder och natot på bilden.
Nu känns det emellertid som att det är hög tid att skaffa lite nytt på bandfronten. Vad har folk för rekommendationer, dels på bra tillverkare, men även specifika band som ni skulle anse passar 925:an. Tack på förhand!
Jag har stått i valet och kvalet mellan dessa två men har nu bestämt mig för en 58:a. Det som avgjorde för mig var storleken och att den poppar lite mer. Vill ha denna typ av klocka något större, gillar också den röda triangeln och strecken på bezelen.Vad tycker folket i tudortråden. Vilken är att föredra, bb54 eller 58:an?
Allt är en smaksakJag har stått i valet och kvalet mellan dessa två men har nu bestämt mig för en 58:a. Det som avgjorde för mig var storleken och att den poppar lite mer. Vill ha denna typ av klocka något större, gillar också den röda triangeln och strecken på bezelen.
Hehe såklart, men du frågade vad folket tyckte.Allt är en smaksak![]()
Absolut! Va med lite inne på 58:an. Det jag tycker är ett minus på 58:an, är att den inte har t-fit clasp. Annars hade den varit intressant den med.Hehe såklart, men du frågade vad folket tyckte.
54:an är riktigt fin den också!
54:an är väldigt diskret. Undra om tudor kommer släppa 54:an i andra färger. Hade varit intressant o seHehe såklart, men du frågade vad folket tyckte.
Om du bor i Stockholm. Så kan du besöka krons ur. Dom hade en 58:a när jag var där.Hehe såklart, men du frågade vad folket tyckte.