Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte BB36 i somras, den kom på jubileelänk som standard. Det var en stor bidragande faktor till att mitt val föll på just Tudor BB!Är på ev på jakt efter någon av BB modellerna, men tycker de gör sig så mycket bättre på jubileelänken.
Det verkar inte vara lika vanligt med den länken, har det överhuvudtagets sålt så eller är alla jubilee eftermarknads ?
Verkar rätt ovanlig ännu på forumet med original Jubilee, sjukt fint. Bild??Jag köpte BB36 i somras, den kom på jubileelänk som standard. Det var en stor bidragande faktor till att mitt val föll på just Tudor BB!
Hoppas på en Pelagos 39 gmt med titan baksida.Vad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.
Hoppas: Vit Ranger i mindre storlek.Vad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.
Ranger i 36mm hade varit riktigt nice.Hoppas: Vit Ranger i mindre storlek.
Tror: Vit Ranger i samma storlek som nuvarande.
Vad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.
Sjukt grym line-up, och bra tänkt med paralleller till de nya modellerna! Blir sugen på fler Tudors
Haha det kommer aaaldrig händaHoppas på en ranger i helguld för under 100 000.
Hoppas kan man ju alltid.
Struntprat, snart säger du väl att tomten inte är på riktigt också.Haha det kommer aaaldrig hända![]()
En ny tunnare BB Pro med helt borstad boett och länk utan nitar som på Rangern.Vad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.