• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tyck till om tidochting.se

moggelito

Rolex
2-Faktor
Har beställt ett flertal gånger, alltid snabb leverans och produkterna har varit väldigt prisvärda. Snabba svar om man undrar något med. Första stälet jag tittar på om jag är ute efter nya band.
 

Pallen

Breitling
Fick leverans av min första beställning igår. Smidig shop, vettiga priser och leveranstiden var toppen!
Produkterna känns som att det var "bra pang för pengarna".
 

tidochting.se

Omega
Professional Dealer
Tack för fin återkoppling alla tre ovan! Satsar mycket just på snabba leveranser, bra kommunikation vid frågor, generös hållning till returer och prisvärda band. Kul att det uppmärksammas av er! :heart:
 

Beo

Patek
Köpte ett vintage band och glatt överaskad över kvaliteten och att färgen var precis som på sidan så det blev perfekt,prisvärt och vilken snabb leverans!handlar garanterat igen och rekomenderar gärna.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Snabb leverans som vanligt!
IMG_20200305_175042.jpg
IMG_20200305_183108.jpg
 

albinh

Cartier
2-Faktor
Satte ett gummi på min gamla FFF. Kanske inte perfekt mot bandhornen men duger helt klart. Inget negativt om köpet i övrigt, smidigt och snabb leverans.
27F73BE2-B2DB-4028-BE37-242143DFF5A9.png
CB74326A-9731-4267-8CBC-72E4D3AEF4DD.png
 

MattiasKV

Cartier
Har köpt en länk av Tidochting som jag är mycket nöjd med. Snabb leverans, säkert förpackad och ett schysst bemötande med löfte om retur ifall länken inte passade. Vilket den gjorde. Toppen!
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Är det jag som letar dåligt eller finns det inga skruvmejslar i sortimentet?
En grej ni borde ta in :) (som passar länkarna)
 

Keppe

Omega
2-Faktor
Beställde två stycken Natos i helgen från Tidochting i helgen. Ett blått och ett orange. Väntar på dem och att se hur de passar på min SMPC.

Ett förbättringsförslag jag har är att:
När man är inne och tittar på ett band så borde man kunna välja en annan färg och komma direkt till det bandet. Som det är uppsatt nu kunde jag bara välja blå färg i "rullgardinen" när jag var inne och tittade på det blå bandet. Rullgardinen för att välja färg finns där men tappar liksom sin funktion när man bara kan välja den färg som man redan gått in på. Med andra ord måste man backa till föregående sida och leta reda på de andra färgerna.
Kanske ingen stor grej men det gör mycket för användarvänligheten enl. mig.

Återkommer om jag upptäcker något mer samt med bilder och kommentar gällande de bestälda Natos'en.
 

tidochting.se

Omega
Professional Dealer
Beställde två stycken Natos i helgen från Tidochting i helgen. Ett blått och ett orange. Väntar på dem och att se hur de passar på min SMPC.

Ett förbättringsförslag jag har är att:
När man är inne och tittar på ett band så borde man kunna välja en annan färg och komma direkt till det bandet. Som det är uppsatt nu kunde jag bara välja blå färg i "rullgardinen" när jag var inne och tittade på det blå bandet. Rullgardinen för att välja färg finns där men tappar liksom sin funktion när man bara kan välja den färg som man redan gått in på. Med andra ord måste man backa till föregående sida och leta reda på de andra färgerna.
Kanske ingen stor grej men det gör mycket för användarvänligheten enl. mig.

Återkommer om jag upptäcker något mer samt med bilder och kommentar gällande de bestälda Natos'en.
Håller med dig. Ska kolla på det. Tror jag gjorde så bara för att alla färger ska synas ute på sidan.
 

Keppe

Omega
2-Faktor
Beställde två stycken Natos i helgen från Tidochting i helgen. Ett blått och ett orange. Väntar på dem och att se hur de passar på min SMPC.

Ett förbättringsförslag jag har är att:
När man är inne och tittar på ett band så borde man kunna välja en annan färg och komma direkt till det bandet. Som det är uppsatt nu kunde jag bara välja blå färg i "rullgardinen" när jag var inne och tittade på det blå bandet. Rullgardinen för att välja färg finns där men tappar liksom sin funktion när man bara kan välja den färg som man redan gått in på. Med andra ord måste man backa till föregående sida och leta reda på de andra färgerna.
Kanske ingen stor grej men det gör mycket för användarvänligheten enl. mig.

Återkommer om jag upptäcker något mer samt med bilder och kommentar gällande de bestälda Natos'en.
Här kommer några bilder på de natos jag beställde från Tid&Ting.
Första intryck är att det är finfin kvalité på banden utifrån det pris man betalar för dem.
Suverän leveranstid och service. Kommer definitivt beställa igen i framtiden.
Tack!
13.jpg
11.jpg
14.jpg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har du slutat att sälja tropic eller har jag bara inbillat mig att du gjort det en gång i tiden? :bag:
 

higge79

Omega
Jag beställde ett brunt mockaband som anlände med föredömligt kort leveranstid, hatten av. Nu väntar jag på en Citizen Promaster BN0150 med 20mm mellan bandhornen, och är sugen på att beställa en jubilee för 359 spänn från Tidochting till den. Är de kompatibla månne? Passar ändbitarna?
 
Topp