Klockspelet
Basic
Det fungerar jättebra att handla från tidochting. Snabba leveranser och inga problem att byta/skicka tillbaka saker. Bra pris med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för fina ord! Välkommen åter!Köpte ett vintage band och glatt överaskad över kvaliteten och att färgen var precis som på sidan så det blev perfekt,prisvärt och vilken snabb leverans!handlar garanterat igen och rekomenderar gärna.
Håller helt med. Det kommer så fort jag får större lagerutrymme. Kan ta ett tag, men jag ser fram emot det.Raka ändbitar hade varit trevligt som alternativ
El. Tillbehör till länkarna.
Tack! Det där blev riktigt fint om du frågar migSnabb leverans som vanligt!
Kul att se! Lånar gärna bilden till instagram @tidochting.se och hemsidan om det är ok?Satte ett gummi på min gamla FFF. Kanske inte perfekt mot bandhornen men duger helt klart. Inget negativt om köpet i övrigt, smidigt och snabb leverans.
Absolut, kör på!Kul att se! Lånar gärna bilden till instagram @tidochting.se om det är ok?
Din också @Derix . Är det ok?
Trevlig helg på er!
Hör dig! Den dag lagret blir större ska jag ta in 19mm band.Allt har funkat bra med snabb leverans!
Det enda som jag saknar är 19mm band!
Håller med dig. Ska kolla på det. Tror jag gjorde så bara för att alla färger ska synas ute på sidan.Beställde två stycken Natos i helgen från Tidochting i helgen. Ett blått och ett orange. Väntar på dem och att se hur de passar på min SMPC.
Ett förbättringsförslag jag har är att:
När man är inne och tittar på ett band så borde man kunna välja en annan färg och komma direkt till det bandet. Som det är uppsatt nu kunde jag bara välja blå färg i "rullgardinen" när jag var inne och tittade på det blå bandet. Rullgardinen för att välja färg finns där men tappar liksom sin funktion när man bara kan välja den färg som man redan gått in på. Med andra ord måste man backa till föregående sida och leta reda på de andra färgerna.
Kanske ingen stor grej men det gör mycket för användarvänligheten enl. mig.
Återkommer om jag upptäcker något mer samt med bilder och kommentar gällande de bestälda Natos'en.
Här kommer några bilder på de natos jag beställde från Tid&Ting.Beställde två stycken Natos i helgen från Tidochting i helgen. Ett blått och ett orange. Väntar på dem och att se hur de passar på min SMPC.
Ett förbättringsförslag jag har är att:
När man är inne och tittar på ett band så borde man kunna välja en annan färg och komma direkt till det bandet. Som det är uppsatt nu kunde jag bara välja blå färg i "rullgardinen" när jag var inne och tittade på det blå bandet. Rullgardinen för att välja färg finns där men tappar liksom sin funktion när man bara kan välja den färg som man redan gått in på. Med andra ord måste man backa till föregående sida och leta reda på de andra färgerna.
Kanske ingen stor grej men det gör mycket för användarvänligheten enl. mig.
Återkommer om jag upptäcker något mer samt med bilder och kommentar gällande de bestälda Natos'en.
Nej inte riktigt Tropic. Men lite gummiband har jag.Har du slutat att sälja tropic eller har jag bara inbillat mig att du gjort det en gång i tiden?
Tack själv!Här kommer några bilder på de natos jag beställde från Tid&Ting.
Första intryck är att det är finfin kvalité på banden utifrån det pris man betalar för dem.
Suverän leveranstid och service. Kommer definitivt beställa igen i framtiden.
Tack!
Jag sitter med exakt samma fundering! Återkom gärna med resultat om du köper!Nu väntar jag på en Citizen Promaster BN0150 med 20mm mellan bandhornen, och är sugen på att beställa en jubilee för 359 spänn från Tidochting till den. Är de kompatibla månne? Passar ändbitarna?
Coolt! Jag gör det isf.Jag sitter med exakt samma fundering! Återkom gärna med resultat om du köper!