Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, den passade också alltså? Hokus pokus och så blev det en dressare perfekt för bröllop och söndagsstekenFrun: Du har ju fel klocka på dig! Nope, man får byta bezel Har jag fel så byter jag tillbaka
Trevlig söndag på er
Riktigt fränt renoveringsobjekt. Originalstuk eller?Som så många andra är det dags att ge upp, med att läsa ikapp....har en kort paus idag med egentid och 15 sidor att läsa igen hinner checka in iaf, trevlig söndag på er!
Välkommen @Affe. //Dag 2 med passarounden! Är ju enklare än vad jag trodde att vara OWG !
Jag lovar!Hmmm, vettefan om jag inte tror att du faktiskt ljuger nu
Absolut inga bevis eller ens belägg för det jag säger, bara ett påstående taget ur luften. Men för allas vår skull, erkänn nu. Det kommer kännas mycket bättre efteråt. Lovar, prova får du se
Den satt som en smäck Så jäkla kul med dessa klockorna att allt typ är kompatibelt med varandraAha, den passade också alltså? Hokus pokus och så blev det en dressare perfekt för bröllop och söndagssteken
Mig veterligen har ingen gett sig på K28an så tror faktiskt du bryter lite ny mark härDen satt som en smäck Så jäkla kul med dessa klockorna att allt typ är kompatibelt med varandra
Båda är fina tycker jag. Reorg kanske blir kladdigare på tavlan, men å andra sidan så ersätter ju den texten Quartz märkningen Så hugget som stucketGillar’n! Denna modellen eller Reorg, vad säger du?
Tack! Ja precis! Jag har mycket begränsad kunskap själv, det är min frus som hon fick av sin farfar (han tänkte väl att den skulle bli ett kul projekt för dom tillsammans) när hon fyllde 18. Men den har bara stått sen dess utan att någon har tagit tag i den så jag tänkte överraska henne med att rusta upp den till hennes 30-års dag det ska vara en hyfsat ovanlig variant där i princip all inredning matchar lackens färg.Riktigt fränt renoveringsobjekt. Originalstuk eller?
Farsan hade sin bubbla, en original -51, kvar till 2011 innan den flyttade tillbaks till ursprungslandet..
Röd Banner =Pluggar och kompenserar för att jag gick var OWG i tio dagar.
Jäklar finns den en failtråd ocksåRöd Banner =
Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]
I synnerhet när det gäller mindre misslyckanden kan det vara bättre att acceptera dem och gå vidare än att älta och överanalysera varför det blev som det blev. Att söka upp en familjemedlem eller en god vän och "prata ut" varje gång man råkar ut för en motgång riskerar att förvärra problemet...klocksnack.se
Ja, tror man gråter och skäms i grupp därJäklar finns den en failtråd också
Jäklar va bitter tråd jämfört med denna.Ja, tror man gråter och skäms i grupp där