• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Check!
16157171345502033108915799847066.jpg

Två veckor idag. Än så länge inga problem annat än att jag av ren trots är sugen på att använda nån annan klocka en stund. Frun är förkyld, så det blir att ha familjen i karantän tills provsvar kommer.

Imorgon eller på tisdag (troligtvis tisdag) trillar det in en ny klocka. Hur det går med OWG efter det vetitusan... Men det är väl kul med en utmaning antar jag. Jag kan ju putsa på den och pilla med den så mycket jag vill. Så länge jag inte provar den.

IMG_20210314_115720.jpg

Och herregud vad jag ogillar Nickelodeon just nu...

Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Hej alla självplågare! Bra kämpat "so far" (ni som är kvar). 🥳
Jag vill påminna om den trevliga Seikon som @BoZ80 lade upp på auktion häromdagen. Pengarna går givetvis oavkortat till Min stora dag.
Här finns ära, Seiko och norgekamp? att vinna. ;)

Jag startar igång budgivningen med 500:- och för en gångs skull så hoppas jag på att bli överbjuden. :cigar:

/Pär

Hej alla självplågare! Bra kämpat "so far" (ni som är kvar). 🥳
Jag vill påminna om den trevliga Seikon som @BoZ80 lade upp på auktion häromdagen. Pengarna går givetvis oavkortat till Min stora dag.
Här finns ära, Seiko och norgekamp? att vinna. ;)

Jag startar igång budgivningen med 500:- och för en gångs skull så hoppas jag på att bli överbjuden. :cigar:

/Pär

Tack kompis! 💙😄👌

Så det är alltså denna pärla som har bud på 500kr. Hör jag 600kr i vår digitala auktionssal?

Screenshot_20210305-092934_Google-01.jpeg

Och på plånboken har vi 1400kr. 1500kr någon?

Screenshot_20210306-134754_Google-01.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp