atmosfarsvetare
Silver
Check!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hänger inte med här haha!
Skit också!Utmaning? Nä, inte så värst om sanningen ska fram...jag gillar min klocka
Vad är det som skymtar på handleden?
Kolla @Nissestr ´s inlägg så är du med igenJag hänger inte med här haha!
Men det där är väl en reklamfilm eller liknande?Kolla @Nissestr ´s inlägg så är du med igen
Nu ska vi inte förstöra detta ögonblickMen det där är väl en reklamfilm eller liknande?
Hehe yes, inte min arm, så oklart vilket urMen det där är väl en reklamfilm eller liknande?
FRIADNu ska vi inte förstöra detta ögonblick
What iffff... detta faktiskt är @rstattin
Här kommer en bättre från samma bok!Snart halvvägs!
Tack för det Henrik!1 st Hirsh ranger inköpt fr Stefan S till förmån för Min Stora Dag.
Mvh
Henrik
Hej alla självplågare! Bra kämpat "so far" (ni som är kvar).Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Hej alla självplågare! Bra kämpat "so far" (ni som är kvar).
Jag vill påminna om den trevliga Seikon som @BoZ80 lade upp på auktion häromdagen. Pengarna går givetvis oavkortat till Min stora dag.
Här finns ära, Seiko och norgekamp? att vinna.
Jag startar igång budgivningen med 500:- och för en gångs skull så hoppas jag på att bli överbjuden.
/Pär
Du hade rätt från början, Tuppen. Aerodynamisk makrill verkar vara poppis