Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
japp! Men den är inte på handleden, ännu!
japp! Men den är inte på handleden, ännu!
Hmmm, vettefan om jag inte tror att du faktiskt ljuger nuNytt köp idag, men jag kämpar på. Se men inte röra! (klockan har inte kommit ännu!) Ännu trogen BB58’an
600 bjudet! @BoZ80Så det är alltså denna pärla som har bud på 500kr. Hör jag 600kr i vår digitala auktionssal?
Avslutad - Seiko 5 SNKE51 Auktion till förmån för OWG March/Min stora dag
Detta är en auktion till förmån för Min stora dag i samband med initiativet OWG March. Objektet fick jag av @moggec (tack 🙏) efter att klockan råkat ut för en liten olycka och sekundvisaren därigenom ramlat av. Efter att jag hade återställt den så knåpade den eminente bandmakaren @SpaceAce ihop...klocksnack.se
600 bjudet! @BoZ80
Det löser sig för dig med @Denke!
Klockarmband
Utropspris: 350 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-19 11:38:53. Köp & sälj begagnade & oanvända Äldre fickur på Tradera.www.tradera.com
En sån skönhet kan du ju inte gömma i fickan, den ska visas upp.Ha ha, tror nästan att placering i fickan är bättre...
En sån skönhet kan du ju inte gömma i fickan, den ska visas upp.
600 riksdaler bjudet av John Blund!600 bjudet! @BoZ80
Alltså fickur en månad är nog nära på lika utmanande som @Jakob Häll med musseklockan eller @Staben och hans psykotiska ur.Ha ha, tror nästan att placering i fickan är bättre...
John Blund?600 riksdaler bjudet av John Blund!
Ja, @JohLun!John Blund?
Du har rätt, snyggt av frun att notera det ocksåFrun: Du har ju fel klocka på dig! Nope, man får byta bezel Har jag fel så byter jag tillbaka
Trevlig söndag på er
Hon håller koll på mig Blev själv imponerad, hon tycker nog att det är roligare med klockor än vad hon vill erkännaDu har rätt, snyggt av frun att notera det också
Som sagt: det finns spioner och tjallare i varje hemDu har rätt, snyggt av frun att notera det också
Gillar’n! Denna modellen eller Reorg, vad säger du?Ny dag, nytt band på!