Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tänka mig det, en vacker dag ska jag komma iväg också flottsbro brukar det bli mellan 10-15 gånger per säsong så dom lederna kan jag nästan utantillAlperna har magisk cykling
Men Hellas har ju fin stigcykling i Sthlm, sen tror jag inte din Kona gör bort sig i Flottsbro för lite kortare utförskörning
Jag är mycket imponerad att du klarat det såhär långt faktiskt, det trodde jag inte!22. Detta suger.
Sokrates skulle utan tvekan säga fake news. Vet att han var ett stort fan av Läderlappen och de kände även varandra väl när det begav sig.
Godmorgon. Tnr 220746. Läste morgontidningen nyss. Vad skall man tro? Fake news eller stämmer det ! Ha,re bra//
(Livet är härligt, bara man är karaktärssvag nog att njuta av det.//Sokrates)
Ska man ta det ett steg längre skulle man ju kunna säga att det är fel att ha på sig en dykare om man inte ska dykaJa, det är ju det! Om man kör en sån kombo så får man helt enkelt äga att det är "fel".
Hehe jadu. Kan inte annat än hålla med dig. Det här har på riktigt varit svårt plus en del pinsamma ögonblick där man ser folks blickar som tänker, är han dum i huvudet.Haha, ja men det är den faktiskt! Att du kommit så här långt med den, kan jag inget annat än att lyfta på hatten för
Du kan inte VIKA DIG MED EN G-SHOCK MR-G!22. Detta suger.