• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 22
1 april är ju inte snubblande nära.
Nåja, det kunde säkert varit värre. Nu gör vi det här också.

56DA9A0D-CFD3-4CA0-BFC4-7779A5D7A91E.jpeg

Gömde checka in igår, så jag får väl göra det två ggr idag istället...
Jag har hela tiden haft fredag i denna veckan som nån form av mål. Sista fredagen liksom. Sen insåg jag idag att det är ju ytterligare typ en vecka tills man får sätta på sig nåt annat på armen. Jösses.
Jaja - det är väl bara att kämpa på.
EA729839-DED2-4774-854E-527FADAEC2EC.jpeg

Morning,
Inte checkat in på ett tag men vi kämpar på. Har varit riktigt uppfriskande att köra en klocka så pass länge - Börjar verkligen uppskatta denna Panna på ett nytt sätt! Kommer dock bli mycket jobbigare imorgon eller övermorgon när en ny klocka landar.. och inte vilken klocka som helst, en riktigt Graal för mig så vi får se hur det går. Återkommer 😊
D7461C6A-3A90-40F7-8782-D67DB4C3428E.jpeg

Ja, det är ju det! Om man kör en sån kombo så får man helt enkelt äga att det är "fel". 😀
Ska man ta det ett steg längre skulle man ju kunna säga att det är fel att ha på sig en dykare om man inte ska dyka :D

Själv har jag inga problem med läder på dykare men det känns fel om det inte finns något band till klockan som klarar vatten.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp