• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

JeppeH

Omega
5FD29F59-8372-4B68-817B-D101066EEE7B.jpeg

Fint att kura i stugan med en brasa, en Wisby Weisse och ett stycke Fortis efter en heldag på skotern ❄️
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag har en fråga åt en vän: Om vännen idag köper x antal lotter till nästa fredag/sista lottodragningen och sen under veckan, typ i em, åker ut. Ogiltighetsförklaras då lotterna eller är de giltiga iom inköp gjordes när deltagaren fortfarande var en del av owg?! Återigen, rent hypotetisk fråga

Tror de är giltiga men känns helt rimligt att tipsa vännen om att testa och se 🥳


Nä nu väntar du till nästa Lördag då får du prova hur mycket klockor som helst😍
Jag kan med handen på hjärtat till 100% svära på mina barns liv att jag klarade mitt besök på nymans utan att testa någonting annat öht än min 58:a som jag utan undantag burit hela mars. Eller jag menar min vän såklart. Han höll sig hela dagen… Still in the game. In it to win it 🏆
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Avrapportering 25/3.
På vänsterarmen intet nytt.
Ute var det plötsligt vitt, ...igen.
Helt onödigt. Men de blommor som kommit upp är tuffa, som tur är.
Dagens manschettknapp,
Enkelt arvegods från min pappa. Knappar i stål, som jag aldrig tidigare sett förrän vi tömde lägenheten. Brorsan ville inte ha dem, så att. ..Man samlar på sig. ☺️
PSX_20230325_212654.jpg
PSX_20230325_205209.jpg
PSX_20230325_230503.jpg
 
Topp