• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_9852.jpeg

Tnr:270940. På väg till city, dock är det förseningar på spåret. Växelfel! Ha’re bäst//🧐
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Mäktigt att alla får köpa lotter!! 😍 Nu jäklar spränger vi målet på 200k! 🥳

Det inringade däremot, låter ju lite sorgligt! Tänker spontant att självfallet får inte den här traditionen dö ut. Får väl hålla det enkelt, som de första åren om inte annat!

Vill såhär på upploppet ändå passa på att tacka för det proffsiga och fantastiskt uppstyrda arrangemanget ❤️🙏🏼

@Berns
@Mic1
@Back
@roosterman
@bag
IMG_2408.jpeg
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Mäktigt att alla får köpa lotter!! 😍 Nu jäklar spränger vi målet på 200k! 🥳

Det inringade däremot, låter ju lite sorgligt! Tänker spontant att självfallet får inte den här traditionen dö ut. Får väl hålla det enkelt, som de första åren om inte annat!

Vill såhär på upploppet ändå passa på att tacka för det proffsiga och fantastiskt uppstyrda arrangemanget ❤️🙏🏼

@Berns
@Mic1
@Back
@roosterman
@bag
IMG_2408.jpeg
Titta på livesändningen på fredag så ska jag försöka förklara.
 

bag

Panerai
Ser av en slump att jag står på 1999 inlägg vilket betyder att jag gjort mer än 300 i den här tråden på under en månad. Sjuka jävlar är ni.

Aja, istället för att lägga upp en hel tråd på generella forumet så att random folk jag aldrig pratat med kan gratulera mig för ”bedriften” att ha gjort 2000 inlägg shitpostar jag här istället. Kram på er.

Varför är det så få Banangifar i tråden?
1711476309134.gif
Och varför så lite info om vegansk mjölk?
 

fransl

Cartier
Inte riktigt möjligheter för några stora utsvävningar just nu, men en Seiko 5 kan man väl unna sig efter en genomgången owg?
1000007921.png



Lite irriterande att den först skulle levereras den fjärde april. Perfekt. Ingen risk för företeelser under påsken.

Men vafalls?

Nåja.. jag är ju inte hemma idag så jag kanske klarar mig i alla fall?

1000007922.jpg
 
Topp