Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uäck, låt bli plätteratPoor mans Heuer Camaro? Gärna plätterad, behöver lite låtsas bling i lådan känner jag
Inte för att just denna var kool men solitt i liknande boett iaf.Poor mans Heuer Camaro? Gärna plätterad, behöver lite låtsas bling i lådan känner jag
Tack för tipset. Har börjat snegla mot Breitling top time, vad kan vara rimligt att ge för en sådan i OK skick?Inte för att just denna var kool men solitt i liknande boett iaf.
http://www.ebay.co.uk/itm/Eberhard-...944901?hash=item58d5ac0e45:g:c6YAAOSwG-1WuhZc
ni kanske har rätt. Tips på liknande i stål? De tunnare bandhornen som på camaron (inte de tjocka med fasning/ vinkel) och två sub dials. Försökt söka runt på bukten men så svårt att veta vad jag ska söka efterUäck, låt bli plätterat
Tycker de är riktigt tråkiga, så de har jag ingen koll på tyvärr.Tack för tipset. Har börjat snegla mot Breitling top time, vad kan vara rimligt att ge för en sådan i OK skick?
ni kanske har rätt. Tips på liknande i stål? De tunnare bandhornen som på camaron (inte de tjocka med fasning/ vinkel) och två sub dials. Försökt söka runt på bukten men så svårt att veta vad jag ska söka efter
Visst, det funkar men gör uret ingen tjänst.Provar på länk, funkar det? Funderar på att sondera terrängen och sourca en original Tissot Navigator länk, samma boett som Viggen
Canvas är ju dessutom bekvämareVisst, det funkar men gör uret ingen tjänst.
Den passar jäkligt bra på länk!Provar på länk, funkar det? Funderar på att sondera terrängen och sourca en original Tissot Navigator länk, samma boett som Viggen
Heuer i solitt guld är kool, men Zeniths guldprogram var rätt sjukt...Omenstyle
Den där länken på Zenithen är jävligt bra.Heuer i solitt guld är kool, men Zeniths guldprogram var rätt sjukt...
Tack för tipset. Har börjat snegla mot Breitling top time, vad kan vara rimligt att ge för en sådan i OK skick?
Vet inte riktigt, fel krona? Tavlan gissar jag ser fin ut under det trasiga glaset. Den där modellen är ganska liten, skulle gissa 1500-4000:- beroende på försäljningskanal och invändigt skick.
Vet inte riktigt, fel krona? Tavlan gissar jag ser fin ut under det trasiga glaset. Den där modellen är ganska liten, skulle gissa 1500-4000:- beroende på försäljningskanal och invändigt skick.
@tdn-dk kan nog ge bättre råd.
Tack för information, även @eriksson850 !! Jag hoppade denna! Men gillar modellen och kanske i framtiden! Varför står det på svenska på baklocket på dessa? Har ni koll?Fel krona. På Tradera går de högt, inte ovanligt med 4.000 kr. i got skick.
Visst finns dom med olika diameter? Mycket tilltalande är dom iallafall!Fel krona. På Tradera går de högt, inte ovanligt med 4.000 kr. i got skick.
Tror det är suverän som är lite större? Båda modellerna såldes väl enbart till en svensk marknad och med ett specifikt syfte att stödja...?Visst finns dom med olika diameter? Mycket tilltalande är dom iallafall!
Tack för information, även @eriksson850 !! Jag hoppade denna! Men gillar modellen och kanske i framtiden! Varför står det på svenska på baklocket på dessa? Har ni koll?
Seiko 6138-xxxx alt. 6139-xxxx får du för under 3k. Här är min 6139-7100, inte till salu dock.En kronograf för under 3k begagnad.
Tips? Gärna mycket detaljer, så tachometer är najs.
Hehe! Den har en speciell form, aka Seiko Helmet! Alla behöver inte gilla samma klockor, som tur är. Fulsnygg liksom. Vissa dagar bara ful, andra snyggast av alla!Fin! Men den hade en konstig form jag tyvärr inte gillade. Ska kolla lite på seiko!
Seiko annars svårt att hitta bra i det prisläget. Det går att fynda men det är udda tillverkare och suddiga bilder på eBay, tratten. Mitt tips är att spara in en halv helgfylla och hålla utkik här på KSEn kronograf för under 3k begagnad.
Tips? Gärna mycket detaljer, så tachometer är najs.