Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sicket proffs!Sambon trollade i köket och bjöd på någon sorts taco-fusion med quorn, picklad lök, hummus, majsröra och diverse grönsaker.
Otroligt gott
Jag tycker nog faktiskt att det är enklare nu för tiden att "slänga ihop" något vegetariskt än något med animalier i. Och oftast blir det fan så mycket billigare. Så länge man inte köper oumph varje dagBåde jag och sambon är veganer för etiska, hälso- och miljöskäl. Vi lagar 98% av vår mat själva, superenkelt och supergott.
Det enklaste sättet att prova nya rätter är nog att helt enkelt googla nått man är sugen på, eller favoriträtten och trycka in "vegansk" framför, t.ex vegansk lasagne eller liknande.Man gör bäst i att undvika allt för mycket av det processade grejerna och lägga mer fokus på "wholefoods" =)
Så är det, såklart.Jag tycker nog faktiskt att det är enklare nu för tiden att "slänga ihop" något vegetariskt än något med animalier i. Och oftast blir det fan så mycket billigare. Så länge man inte köper oumph varje dag
Oumph är ju förvånande gott, kör det en hel del.Jag tycker nog faktiskt att det är enklare nu för tiden att "slänga ihop" något vegetariskt än något med animalier i. Och oftast blir det fan så mycket billigare. Så länge man inte köper oumph varje dag
Måste testas. Lät enkelt och gott!Avokadopasta med majs och tomater. Snuskigt gott och tog 9 minuter att göra! (10 om man räknar in att koka vattnet)
Koka pastan.
Samtidigt du kokar pastan, blanda avokado och basilika med mixer tills det är en krämig smet. Krydda efter smak. Jag tog vitpeppar, salt, lime och Bjäst.
Skär tomater. Öppna en burk majs.
När pastan kokat klart bland allt och servera.
Sjukt enkelt. Sjukt gott! Hade tänkt att jag behövde ha i lite olja eller vatten för att få bra konsistens,men det behövdes verkligen inte. Sjukt krämigtMåste testas. Lät enkelt och gott!
Avokadopasta med majs och tomater. Snuskigt gott och tog 9 minuter att göra! (10 om man räknar in att koka vattnet)
Koka pastan.
Samtidigt du kokar pastan, blanda avokado och basilika med mixer tills det är en krämig smet. Krydda efter smak. Jag tog vitpeppar, salt, lime och Bjäst.
Skär tomater. Öppna en burk majs.
När pastan kokat klart bland allt och servera.
Säkert Oumph, riktigt jävla gått är det. Finns i stora filéer och olika kryddblandningarJag åt något jag trodde var Pulled Pork idag till lunch, lite rester från mamma som är vegetarian. Gissa vem som tappade hakan när mamma berättade att det var vegetariskt? Riktigt, riktigt gott var det.
Sjukt jävla gott! Lagat detta ett antal gånger. Testa att ha i lite liquid smoke eller en liten knapp whisky. ger en helt ny nivå av mumsDet här har vi ätit två ggr nu, riktigt gott tyckte jag! https://www.meravego.se/blank-1
Säkert Oumph, riktigt jävla gått är det. Finns i stora filéer och olika kryddblandningar
Fast nu sa han att det var gott, jackfruit är inte gottEller Jackfruit