• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Chuck

Patek
2-Faktor
52493760-A2D9-4604-A097-B7736D3CFE2A.jpeg
 

Justdix

Cartier
2-Faktor
Jag väntar på en hel hög med saker
8st nato och läderband 2st oysterbracelet
En visarpress
2st custom urtavlor med visare
En tudor snowflake tavla med visare
En tophat glas
En nh35 urverk med krona
En ny insert.

Så det är en hel del :) har lite å göra när allt kommer
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Högg lite ospontant idag den här på k&s.. blir nog ett bandbyte rätt omgående. Kommer i nästa vecka och ska bli väldigt spännande att få känna/klämma på! Gillar typografin på siffrorna. Min första med öppna 6or och 9or. :D

img_20180913_102957-jpg.911121
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag väntar på en hel hög med saker
8st nato och läderband 2st oysterbracelet
En visarpress
2st custom urtavlor med visare
En tudor snowflake tavla med visare
En tophat glas
En nh35 urverk med krona
En ny insert.

Så det är en hel del :) har lite å göra när allt kommer

Spännande! Vad ska det bli av Snowflaketavlan?
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Min allra första ”riktiga” klocka som jag sålde men saknat oerhört är snart på väg tillbaka till mig i början på nästa vecka. Välkommen hem Tag Heuer Monaco Steve McQueen som jag ägt 15 år eller så... förutom de sista månaderna :D
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Ingen klocka pågång men inväntar ett svart crockoläder till min Reverso squadra istället för det gummi som sitter på nu och en länk till IWC ingy chronograph racer istället för läder/gummi hybriden som den har nu!
Båda tror jag kommer lyfta klockorna riktigt ordentligt :) så spänd!!
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Är en riktig periodare, har varit lugnt ett par månader och satans värmepannan rök för ngn vecka sedan, frun prioriterar värme till vintern framför nya dinkor och där får man väl hålla med, men lyckats klämma in 3 paket, 2 Seikos, en dykare o en alpinist och en klassisk 36mm DJ på jubilee, så blir lite pill till helgen ..:)
 
Topp