Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt Jaeger-LeCoultre Reverso Classique lik är på väg upp genom Europa!
Jag köpte ett lik på eBay som plundrats för guldboetten, fick ett riktigt bra sponsor pris av JLC men eftersom serienumret för reverson säger guld och snål så blev det lite för dyrt att låta dom laga den. Så jag ska leta rätt på en SS boett och försöka få liv i henne självVadå lik?
Ser fram emot bilder i speedmastertråden!19mm bandstift med 1,5mm diameter så jag kan montera min nyinköpta 1125 Omega länk med 617 ändlänkar på min FOIS.
Det kommer var så säkerSer fram emot bilder i speedmastertråden!
Väntar på mina 2 första klockor
1. Seiko skx007k2
2. Casio F-91W
Sen lite NATO band från cheapestnatostraps.
Var inte för hoppfull nuBetalade momsavgiften till Postnord igår så jag bör ha den på onsdag
Jag har stort förtroende för PostnordVar inte för hoppfull nu
Härligt vintage inspirerad! Vad kostar en sån och vad är ref?Betalade momsavgiften till Postnord igår så jag bör ha den på onsdag
TackHärligt vintage inspirerad! Vad kostar en sån och vad är ref?
Inte så blodigt, typ 3,5k allt som allt då ska bli kul att se bilder på den sen. Inte sett att någon här på forumet har en hellerTack
Recraft SNKP27. Finns i blått och brunt också
Ordinarie pris är ca 270 dollar. Kan bara köpas från USA
Den var riktigt snygg! (Men den kommer inte dominera i tråden om datumvisning den 11e )Betalade momsavgiften till Postnord igår så jag bör ha den på onsdag
De reades innan nyåret vilket gjorde att de var så gott som slutsålda. En bekant i New York lyckades hitta en I Kalifornien. Med frakter och moms blev det 2.900 kr.Ett bra pris. Fick bild på paketet från tullverket att det anlänt men ännu inget i brevlådan . Den som väntar på något. ....Inte så blodigt, typ 3,5k allt som allt då ska bli kul att se bilder på den sen. Inte sett att någon här på forumet har en heller
Tack. Jag är inte så kinkig vad gäller datumvisningenDen var riktigt snygg! (Men den kommer inte dominera i tråden om datumvisning den 11e )
Absolut. Om du skulle ledsna på den senare så hojta tillDe reades innan nyåret vilket gjorde att de var så gott som slutsålda. En bekant i New York lyckades hitta en I Kalifornien. Med frakter och moms blev det 2.900 kr.Ett bra pris. Fick bild på paketet från tullverket att det anlänt men ännu inget i brevlådan . Den som väntar på något. ....