• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

KPEI

Omega
2-Faktor
Watchbox och watchholder från Asien. Såg ut att vara hyfsade grejor. Det svåra är leveranstiderna som är gräsliga nu.
 

Filippusmaximus

Rolex
2-Faktor
Jag väntar fortfarande på en Hamilton klocka jag beställde av en handlare via tyska Amazon den 29e maj..tiden går långsamt när man väntar på en klocka..
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Imorgon är den min.
20200620_150835.jpg
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Har precis fått Mail av Nymans ur att min nästa dinka skickats..tyvärr på semester så får vänta tills på måndag innan man får ta del av den...
 

C-J

Panerai
2-Faktor
Väntar på en seiko sna411 som ligger på posten, stått PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER sestoa
i tre dagar någon som vet vad detta
betyder?:)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Någon här som har använt EMS för att få paket från Japan på sista tiden? Sist jag använde det (före Corona) så tog det tre dagar för paketet innan det anlände till Sverige. Nu har det gått över en vecka sedan det skickades och jag har inte fått någon uppdatering :(
 

Benge

Breitling
I väntans tider på ett Casa Fagliano till en JLC - lite leveranstid på dessa. Har nu mellanlandat i USA och ska vara på ingång under nästa vecka. Nedräkning........
 
Topp