• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Klickat hem två klockor idag;
  • Seiko SRP777
  • Casio G-Shock 6900 by John Mayer x Hodinkee

Utöver det väntar jag på ett everest till min explorer :)
1607444040461.png

1607444098203.png
John Mayer x Hodinkee G-Shocken verkar väldigt nice! Hoppas överöser forumet med bilder på den;)

Jag har en DJ 16234 på ingång från annan forummedlem. Första gången jag köper en klocka i denna prisklassen osedd över forumet, så lite nervös är jag allt..:nailbiting: hoppas att PostNords värdefrakt sköter sig! Har saknat DJ sedan jag sålde min förra 2016 så det ska bli så kul när den landar :D

Senast ändrad:
Har faktiskt ett paket på ingång, en klassisk rektangulär klocka i lite ”roligare” tappning. Modell small.
Får se om jag behåller eller ger bort den i present till någon vän.

Har ett riktigt maffigt paket på ingång. Tyvärr strular det oerhört med DHL express! DHL säger att Tullverket har beslagtagit paketet för inspektion och att det inte går att leverera ännu. Tullverket säger att DHL har fått det och skyller på tullverket för att de kanske har slarvat bort det😰 Svårt när de skyller på varandra, och DHL är helt oförstående när jag påpekar Tullverkets kommentarer.

På en suspekt tysk sida:

det är ju ett helskotta att hitta vettiga väckarklockor! Denna tyckte jag ändå va okej. återkommer med betyg sen;)
Tack.

Ja, och särskilt lurigt att hitta lättmanövrerade, snygga, tystgående bordsklockor med bra larmljud. Återkom gärna med kort recension efter första natten (om klockan dyker upp vill säga)!

Har ett riktigt maffigt paket på ingång. Tyvärr strular det oerhört med DHL express! DHL säger att Tullverket har beslagtagit paketet för inspektion och att det inte går att leverera ännu. Tullverket säger att DHL har fått det och skyller på tullverket för att de kanske har slarvat bort det😰 Svårt när de skyller på varandra, och DHL är helt oförstående när jag påpekar Tullverkets kommentarer.

Hur gick det för dig?

Väntar på en dhl express som var beräknad i fredags, såg att den anlände i sverige på torsdagen och började tullhanteras så var helt säker på att det skulle bli vin och paketöppning till fredagskvällen.
Men imorgon firar vi en vecka av tullhantering, ringde och frågade om det var något problem med hur det hade märkts från avsändaren men damen jag pratade med kunde se i sin maskin att allt såg rimligt ut, stod tydligt vad det var och rätt värde och allt. Lite mycket att göra bara.
Inte så express

Tillbaka
Topp