• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka kommer att uppdatera till Sony Playstation 5 när den kommer i november?!

Snart släpps ju Hultman 2 via PS plus, men redan nu rear man 3an för 369kr så kunde inte låta bli. Ser jäkligt bra ut!

Snart gått ett år sedan PS5 släpptes, och det går inte att köpa skiten i en fysisk butik! Hehe...det är pinsamt SONY, pratade med Elgiganten igår, och dom kan inte säga, när man kan köpa ett från butik.

Snart gått ett år sedan PS5 släpptes, och det går inte att köpa skiten i en fysisk butik! Hehe...det är pinsamt SONY, pratade med Elgiganten igår, och dom kan inte säga, när man kan köpa ett från butik.
Varför är det pinsamt? Sony lider samma brist på komponenter som alla andra? Och kränger nog för allt vad tygen håller?

Varför är det pinsamt? Sony lider samma brist på komponenter som alla andra? Och kränger nog för allt vad tygen håller?

Klart att det är pinsamt! Tycker inte att det håller att skylla på pandemin längre!

Problemet är att SONY vill hålla liv i hypen, precis som Rolex gör med sina klockor!

Klart att det är pinsamt! Tycker inte att det håller att skylla på pandemin längre!

Problemet är att SONY vill hålla liv i hypen, precis som Rolex gör med sina klockor!
Sony vill inte att de ska säljas i fysiska butiker på grund av pandemin. Man har dock kunnat boka på MediaMarkt och sedan plocka ut en vecka senare

Har tröttnat lite på CoD: Cold War samt BFV som har hållit mig sysselsatt ett tag nu. Finns det något liknande ni rekommenderar? Är alltså inte ute efter ett spel med en längre avancerad story, utan något man kan köra kortare matcher av då och då. Längtar tills BF2042 kommer ut, men det är drygt en månad kvar...

Har tröttnat lite på CoD: Cold War samt BFV som har hållit mig sysselsatt ett tag nu. Finns det något liknande ni rekommenderar? Är alltså inte ute efter ett spel med en längre avancerad story, utan något man kan köra kortare matcher av då och då. Längtar tills BF2042 kommer ut, men det är drygt en månad kvar...
Warzone?

Det är bara att knalla in i valfri Webhallenbutik och boka en konsol inför nästa batch. 😉 Media Markt har som sagt erbjudit samma möjlighet vid flera tillfällen men jag vet inte om de fortfarande gör det.

FB_IMG_1631569711378.jpg

Splitgate tycker jag är kul att sitta med kortare stunder. Tänk en blandning mellan Unreal Tournament och Halo

Gratis dessutom

Det är bara att knalla in i valfri Webhallenbutik och boka en konsol inför nästa batch. 😉 Media Markt har som sagt erbjudit samma möjlighet vid flera tillfällen men jag vet inte om de fortfarande gör det.

FB_IMG_1631569711378.jpg

Bor tyvärr lite för långt ifrån en Webhallenbutik, även Media Markbutikerna ligger lite för långt bort! Blir att vänta tills den dyker upp hos Elgiganten, som ligger några mil ifrån där vi bor...

Fick hem mitt PS5 i fredags. Dags att gå igenom några års backlog av PS4-spel.

Ett tips är att Netonnet kör en bra rea på Playstation-spel just nu. Vad sägs om Ratchet & Clank, God of War eller Horizon Zero Dawn för endast 79 kr styck?
Bra tips! Spelen du nämner får man väl gratis via samlingen för PS5 som alla får? Har för mig att det var 25 spel eller liknande antal med mycket av det bästa för PS4 som släppts igenom åren. Det kan dock vara så att jag missminner mig lite. Kräver också att man har PS+ tror jag.

Det är så gött att det är lättare att få tag på maskinerna nu.

Bra tips! Spelen du nämner får man väl gratis via samlingen för PS5 som alla får? Har för mig att det var 25 spel eller liknande antal med mycket av det bästa för PS4 som släppts igenom åren. Det kan dock vara så att jag missminner mig lite. Kräver också att man har PS+ tror jag.

Det är så gött att det är lättare att få tag på maskinerna nu.
Det stämmer nog att de ingår i PS+, dock försöker jag hålla mig borta från fler prenumerationer 😁

Tillbaka
Topp