Tack för heads up. Får hoppas på bättre lycka nästa gångÄr nog slut igen, köpte en extra till min kusin kl 10.59 då fanns det kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för heads up. Får hoppas på bättre lycka nästa gångÄr nog slut igen, köpte en extra till min kusin kl 10.59 då fanns det kvar
Snyggt! Ser att du skaffat den röda handkontrollen också, den tänkte jag hugga nu i mellandagarna.Hade givit upp att få tag på ett PS5! Fick helt plötsligt chansen att köpa ett från ett oväntat håll, kan TOMTEN vara inblandad?! Hmm...nja, tror inte det, då jag inte har varit snäll i år
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Första spelet jag kör i denna maskin är såklart favvospelet NHL, hat även köpt på mig FIFA!
![]()
Snyggt! Ser att du skaffat den röda handkontrollen också, den tänkte jag hugga nu i mellandagarna.
Den i lila verkar sexig. Har även röda och svartaDen vita var rastad långt i i januari, ska köpa på mig den svarta tänkte jag nu i mellandagarna!
Håller med. Köpte ett tidigare på forumet till självkostnadspris.Ser att det ligger ett PS5 Digital Edition här på köp&sälj. Tråkigt att det ska säljas till "marknadspris" här på KS - annonsera någon annanstans isåfall.
För er som är på jakt efter PS5 så använd dessa två länkar:
(141) PrylKollen · 🔇
PrylKollen letar efter grafikkort, Playstation 5 och Xbox Series X i realtid och plingar till när det kommer i lager hos svenska återförsäljare. Scalpers not welcome 💕gpukollen.ingman.me
Fast bara det att PS5 har typ noll loadingscreens gör ju det värt ett köp!vad är er ”killer app” för PS5, spelet som ni känner motiverar ett köp av konsolen.
Är lite sugen på ny hårdvara men det känns lite som syndromet ”Newer is better” snarare än att det faktiskt finns nåt spel värt att spela.
Japp, och att den går i stort sett helt tyst jämfört m ps4.Fast bara det att PS5 har typ noll loadingscreens gör ju det värt ett köp!
Tyst, snabb, dualsenseFast bara det att PS5 har typ noll loadingscreens gör ju det värt ett köp!
Fast bara det att PS5 har typ noll loadingscreens gör ju det värt ett köp!
Japp, och att den går i stort sett helt tyst jämfört m ps4.
Tyst, snabb, dualsense![]()
Jag har spelat non stop. PS5 spel och PS4 spel som nu kan spelas i 4k 60fps.Tack för input!
Bättre laddtider, tyst men inga vidare spel alltså?
Får se om den dyker upp hos nån återförsäljare, känns inte värt att betala över listpris.
Lustigt detta. Övervägde att köpa en Xbox series X idag då Elgiganten hade den i butik, men tänkte att jag borde köpa PS5 först eftersom jag inte är nån Xbox-kille.Jag har spelat non stop. PS5 spel och PS4 spel som nu kan spelas i 4k 60fps.
För min del så är det bara PS4-titlar som gäller hittills då jag missade stora delar av last gen. Har ett par timmar in i God of War - jösses vilket bra spel.vad är er ”killer app” för PS5, spelet som ni känner motiverar ett köp av konsolen.
Är lite sugen på ny hårdvara men det känns lite som syndromet ”Newer is better” snarare än att det faktiskt finns nåt spel värt att spela.
Boy!För min del så är det bara PS4-titlar som gäller hittills då jag missade stora delar av last gen. Har ett par timmar in i God of War - jösses vilket bra spel.
Börja med det förinstallerade spelet Astros Playroom.Lustigt detta. Övervägde att köpa en Xbox series X idag då Elgiganten hade den i butik, men tänkte att jag borde köpa PS5 först eftersom jag inte är nån Xbox-kille.
Fick i eftermiddag ett meddelande från en kollega som kommit över en PS5 och undrade om jag ville ha den till listpris.. så det blir nog en sån ändå![]()
Jag har ju God of war på PS2 kvar att spela tomFör min del så är det bara PS4-titlar som gäller hittills då jag missade stora delar av last gen. Har ett par timmar in i God of War - jösses vilket bra spel.
Hann ju precis posta innan dig. Tack för tipsen. Det är väl bara Ratchet & clank jag hört något om hitills, skall kolla upp dessa närmare.Börja med det förinstallerade spelet Astros Playroom.
Spider-Man Miles Morales är nice, även Ratchet and Clank.
Death Stranding D.cut om du annorlunda och story tunga spel
Like a Dragon om du gillar JRPG
Returnal om du gillar soul like spel
Guardians of the Galaxy om du gillar story och lite skönt pangande
Last of Us II kan spelas i 4k 60fpsJag har ju God of war på PS2 kvar att spela tomMen cool.
Har varit lite tveksam till att hoppa in pga trött småbarnsförälder, en backlog av spel som går tillbaka till 8-bitars eran och inte minst svårigheten att komma över en till vettigt pris. Men om allt faller på plats kanske jag har en till nästa vecka, får se imorrn. Dags att kolla vilka spel som skall prioriteras.. Jag har ju några PS4-spel i backloggen också, men det verkar inte som att Last of us Part II eller RDR2 har någon speciell uppgradering.
Signar du upp dig på PSN+ så kan du ladda ned dessa och spela på din PS5Hann ju precis posta innan dig. Tack för tipsen. Det är väl bara Ratchet & clank jag hört något om hitills, skall kolla upp dessa närmare.
Härligt! Har ju bara kommit typ 15 minuter in i det spelet på PS4, så då kan jag med fördel spela om. Eller det kanske går att flytta save games mellan?Last of Us II kan spelas i 4k 60fps![]()
Strålande!Signar du upp dig på PSN+ så kan du ladda ned dessa och spela på din PS5
![]()
Inga problem!Härligt! Har ju bara kommit typ 15 minuter in i det spelet på PS4, så då kan jag med fördel spela om. Eller det kanske går att flytta save games mellan?
Strålande!
Måste bara finna tid till allt spelande nurå..
Nytt släpp av konsoler kl. 15.00 på onsdag hos Power.se ifall någon fortfarande är på jakt.![]()