• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka kommer att uppdatera till Sony Playstation 5 när den kommer i november?!

Bra priser hos Amazon SE ikväll.
46370151-7EB5-4B60-B4A4-356FBAB7C9F6.jpeg

Hört det ska vara sjukt nice , men sjukt svårt ? 😅
Lättare än övriga soulsbornespel känner jag ändå, särskilt eftersom man på ett helt annat sätt kan utforska runt och hitta spännande saker överallt och levla innan man tar sig an de tuffaste bossarna. Men man dör ju såklart, ofta 😂 dödade en dubbelboss igår natt som var fruktansvärt frustrerande, särskilt när hela arenan var full av besvärliga bord jag fastnade i medan bossarna traskade genom möblemanget som om det vore luft. Men det är ett fantastiskt spel, som en kombination av Dark Souls och Zelda, menat som den största av komplimanger.

Funderar på att skaffa det, men är tveksam. Älskade bloodborne men är inget större fan av Dark souls. Kanske har jag valt fel build eller så är det bara för grått, nånting felar för mig.
Ligger nånstans mellan Bloodborne och Dark Souls tycker jag, man är mer rörlig än i Dark Souls men inte riktigt lika ”arkadig” röjkänsla som Bloodborne. Bloodborne är ett helt magiskt spel för övrigt, bästa soulsbornespelet innan Elden Ring.

Ligger nånstans mellan Bloodborne och Dark Souls tycker jag, man är mer rörlig än i Dark Souls men inte riktigt lika ”arkadig” röjkänsla som Bloodborne. Bloodborne är ett helt magiskt spel för övrigt, bästa soulsbornespelet innan Elden Ring.
Agreed. Älskart. Har kört till NG+3, är sugen på att köra igen. Kan inte hitta mycket att kritisera i det spelet, inkl det faktum att det inte fått en uppföljare.
Men om Elden ring ligger mellan BB och DS känns det värt att lägga några hundringar på det. Det får nog bli så, tack för input!

Agreed. Älskart. Har kört till NG+3, är sugen på att köra igen. Kan inte hitta mycket att kritisera i det spelet, inkl det faktum att det inte fått en uppföljare.
Men om Elden ring ligger mellan BB och DS känns det värt att lägga några hundringar på det. Det får nog bli så, tack för input!
Skulle vara frameraten kanske 😅 tänk om det kunde få en PS5-upgrade eller remake.

Hur funkar det med PSN-konto om man flyttar från Europa till USA? Går det att ha kvar sitt konto och sina ”europeiska vänner” så att säga?

Då måste jag haft tur. Beställde en på webhallen MoS i dec 2021 och kunde hämta ut 2,5v senare.

Max Gaming har några inne just nu (20+ i skrivande stund).

Max Gaming har några inne just nu (20+ i skrivande stund).

Är du säker? Står att det finns 5 kvar när jag kollar.

edit: SLUT

Tillbaka
Topp