Sjukt svårt, jag fullkomligt hatar det. Ändå kan jag inte låta bli att fortsätta spela.Hört det ska vara sjukt nice , men sjukt svårt ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt svårt, jag fullkomligt hatar det. Ändå kan jag inte låta bli att fortsätta spela.Hört det ska vara sjukt nice , men sjukt svårt ?![]()
Funderar på att skaffa det, men är tveksam. Älskade bloodborne men är inget större fan av Dark souls. Kanske har jag valt fel build eller så är det bara för grått, nånting felar för mig.Elden Ring såklart, helt fucking fabulous!
Jag var i exakt samma sits. Älskade bloodborne men föll aldrig för DS. Detta passar mig ypperligt. Du bör testaFunderar på att skaffa det, men är tveksam. Älskade bloodborne men är inget större fan av Dark souls. Kanske har jag valt fel build eller så är det bara för grått, nånting felar för mig.
Lättare än övriga soulsbornespel känner jag ändå, särskilt eftersom man på ett helt annat sätt kan utforska runt och hitta spännande saker överallt och levla innan man tar sig an de tuffaste bossarna. Men man dör ju såklart, oftaHört det ska vara sjukt nice , men sjukt svårt ?![]()
Ligger nånstans mellan Bloodborne och Dark Souls tycker jag, man är mer rörlig än i Dark Souls men inte riktigt lika ”arkadig” röjkänsla som Bloodborne. Bloodborne är ett helt magiskt spel för övrigt, bästa soulsbornespelet innan Elden Ring.Funderar på att skaffa det, men är tveksam. Älskade bloodborne men är inget större fan av Dark souls. Kanske har jag valt fel build eller så är det bara för grått, nånting felar för mig.
Agreed. Älskart. Har kört till NG+3, är sugen på att köra igen. Kan inte hitta mycket att kritisera i det spelet, inkl det faktum att det inte fått en uppföljare.Ligger nånstans mellan Bloodborne och Dark Souls tycker jag, man är mer rörlig än i Dark Souls men inte riktigt lika ”arkadig” röjkänsla som Bloodborne. Bloodborne är ett helt magiskt spel för övrigt, bästa soulsbornespelet innan Elden Ring.
Cool, skall investera några slantar i ett exemplar.Jag var i exakt samma sits. Älskade bloodborne men föll aldrig för DS. Detta passar mig ypperligt. Du bör testa![]()
Skulle vara frameraten kanskeAgreed. Älskart. Har kört till NG+3, är sugen på att köra igen. Kan inte hitta mycket att kritisera i det spelet, inkl det faktum att det inte fått en uppföljare.
Men om Elden ring ligger mellan BB och DS känns det värt att lägga några hundringar på det. Det får nog bli så, tack för input!
Ja, det skulle vara det då. Men det verkar ju inte hända.Skulle vara frameraten kansketänk om det kunde få en PS5-upgrade eller remake.
Komponentbristerna fortsätter med ominskad takt. Så det är alltså fortfarande svårt att få tag på PS5orna...Nytt släpp på Webbis idag om någon är på jakt:
Online Only: PlayStation 5-släpp | Webhallen
www.webhallen.com
Nytt släpp på Webbis idag om någon är på jakt:
Online Only: PlayStation 5-släpp | Webhallen
www.webhallen.com
Fick mail om det precisNu ska det gå att beställa på elgiganten också:
![]()
Playstation 5 / PS5 (2021)
www.elgiganten.se
Gick snabbt, slutsålt nu.Max Gaming har några inne just nu (20+ i skrivande stund).
Playstation 5
Playstation 5 är efterföljaren till Playstation 4 (PS4). Konsolen tillverkas av Sony Interactive Entertainment. PS5 tillkännagavs 2019 och släpptes övwww.maxgaming.se
Är du säker? Står att det finns 5 kvar när jag kollar.Max Gaming har några inne just nu (20+ i skrivande stund).
Playstation 5
Playstation 5 är efterföljaren till Playstation 4 (PS4). Konsolen tillverkas av Sony Interactive Entertainment. PS5 tillkännagavs 2019 och släpptes övwww.maxgaming.se
Kom in fler på lager nyss!
Ja, 120hertz + om du vill ha fulla kraftenFunkar valfri ny 4K Tv till PS5.an eller ska man fundera på Hertz och dylika med?
Ja, 120hertz + om du vill ha fulla kraften