Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Micke det är bara öppna lädret och köpa en på blocket för 12k ...En fråga - Ni säger att Elgiganten och Netonnet har öppnat upp försäljningen igenom vid tillfälle efter första förhandsbokningarna, har detta hänt rakt upp och ned utan förvarning?
Kan ha två konsoler på G av ren tur. Glömde en bokning och har nu fått mail från två leverantörer. Nuvarande bud på den är 11....Bokade på webhallen i januari och genom dem verkar det kört att få en en i år. Ingen här med kontakter? Jag gillar att ha saker tidigt...
Elgiganten kommer släppa några på releasedagenEn vän var på Elgiganten och fick besked att man i princip kan vänta till maj på leverans.
Har ingen brådska för egen del att köpa en PS5:a. Även om man hade kunnat döda lite tid över den här Corona vintern.
ett bra sätt att boosta sitt IG-konto
Fuck you Webhallen, fullbokat sedan oktober 2019, alltså ca sju månader före konsolen presenterades. Eftersom man inte förstod vad Webhallen gjort och lade alla ägg i helt fel korg står jag nu helt utan konsol in i 2021 vad det verkar, det enda roliga att se fram emot i coronakarantänandet
Elgiganten kommer släppa några på releasedagen
Ska köpa ps5 såklart!
Men det är ps1 som gäller imo
Vi som kommer ihåg grafiken från 1995
Kan uppskatta ps5 lite mer
Webbhallen säger att de som bokade i oktober 2019 får tilldelning på releasedagen. Så du får vänta några månader eller betala över listpris på t.ex blocketNån som vet var och när man kan köpa en ps5?
Orkade inte läsa igen hela tråden ovan så är det redan kommenterat ber jag om ursäkt.
Fast det lär ju knappast vara flera år man får vänta, förstår inte hur folk kan vara så otåliga? lär ju dyka upp i början på nästa år..alright, jag tvekade till att förboka då jag först ville se en spec över presentadan och vad som skilde mot ps4.an, Men så här i efterhand inser jag att man borde förbokat.
Sjukt att även elektronik du skall förses med väntelistor och premiumpriser...
Haha ja när får man det? (Dotter 1,5 år).Fan va kul! Längtar tills jag får tiden att gejma igen
Vänta tills du har double up ( 4+8 bast)Haha ja när får man det? (Dotter 1,5 år).
Sure, har kört ps4 sedan dess release och är nöjd med den.Fast det lär ju knappast vara flera år man får vänta, förstår inte hur folk kan vara så otåliga? lär ju dyka upp i början på nästa år..
Det är ju ett bra tag sedan man gick ut med att Ps5an skulle komma, så har man väntat sedan dess så kan man nog vänta någon månad till...Chilla lite och köp en billig PS4 på blocket tills PS5 kommer ut i butikerna
Endast online och först till kvarn. De skulle gå ut med tid och datum på sin Instagram idag och sen gäller det att vara så in i helvete snabb att man hinner få ett ex. när de väl öppnar för försäljning och 100.000 scalpers sitter och gnuggar händerna och hoppas på en extra slant till jul.Elgiganten säger att de får in fler i lager 2a december. Men vad innebär det i praktiken?
Kommer alla kunna beställa vid det tillfället och först till kvarn gäller?
Eller kommer dessa enbart finnas i fysisk butik? Eller har de också en lista med förbokningar som måste hedras?
Jag vet att de inte skulle ha konsolerna i butik i samband med release. Men 2a dec är ju inte release tänker jag hehe.
Sorry om frågan redan avhandlats men jag såg inte/missade det när jag gick igenom tråden om det är så.