Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja när får man det? (Dotter 1,5 år).
Elgiganten.se släpper sin försäljning klockan 09.00 imorgon bitti och jag har en känsla av att siten kommer att gå på knäna. Jag vet inte hur många enheter det handlar om men om det nu är så att man har flyttat över den fysiska försäljningen till nätet så borde det handla om ett relativt stor antal. Dessa kommer att levereras i november/december men om man inte lyckas knipa en imorgon så kommer det fler tillfällen. Dels så kommer nog en del osålda spekulationsexemplar att så småningom lämnas tillbaka (gissningsvis i samband med att fakturan ska betalas dvs. 14 dagar) och därmed dyka upp till försäljning men de bekräftade även att man får in en ny leverans någon gång i januari och dessa enheter är inte heller uppbokade.
Jag hade egentligen tänkt vänta med att köpa till åtminstone sommaren eftersom det ändå inte finns några intressanta titlar än men jag börjar nästan bli lite sugen efter all hype och triggas av FOMO.
Haha, jag satt också och väntade vid 09:00 men köpknappen dök inte upp förrän 09:02 trots idogt uppdaterande. Då hamnade jag i någon slags kassakö och när det stod att det var min tur kastades jag tillbaka till produktsidan med en tom varukorg. Köpknappen var fortfarande tillgänglig men det gick inte att trycka på den eftersom det stod att jag redan hade maximalt antal av denna vara i korgen. Verkar som att de tog slut mer eller mindre samma minut som siten öppnade.Jag hade inte en aning om detta, tack så mycket för tipset!
Hann plocka in precis kl 09:00
Samma för mig hahaHaha, jag satt också och väntade vid 09:00 men köpknappen dök inte upp förrän 09:02 trots idogt uppdaterande. Då hamnade jag i någon slags kassakö och när det stod att det var min tur kastades jag tillbaka till produktsidan med en tom varukorg. Köpknappen var fortfarande tillgänglig men det gick inte att trycka på den eftersom det stod att jag redan hade maximalt antal av denna vara i korgen. Verkar som att de tog slut mer eller mindre samma minut som siten öppnade.
Fan vad tråkigt, jag fick en precis kl 09 och var inloggad valde klarna och lyckades trycka igenom den.Haha, jag satt också och väntade vid 09:00 men köpknappen dök inte upp förrän 09:02 trots idogt uppdaterande. Då hamnade jag i någon slags kassakö och när det stod att det var min tur kastades jag tillbaka till produktsidan med en tom varukorg. Köpknappen var fortfarande tillgänglig men det gick inte att trycka på den eftersom det stod att jag redan hade maximalt antal av denna vara i korgen. Verkar som att de tog slut mer eller mindre samma minut som siten öppnade.
Det verkar som att Netonnet eventuellt också har sålt sina konsoler? Igår stod det att de skulle komma in i lager 19/11 men nu på morgonen står det bara att leveranstiden ej är bekräftad.
Knappen hann ens inte bli ”klickbar” för mig.. uppdaterade exakt 09.00 men det stod hela tiden ”ej köpbar”.. hahaHaha, jag satt också och väntade vid 09:00 men köpknappen dök inte upp förrän 09:02 trots idogt uppdaterande. Då hamnade jag i någon slags kassakö och när det stod att det var min tur kastades jag tillbaka till produktsidan med en tom varukorg. Köpknappen var fortfarande tillgänglig men det gick inte att trycka på den eftersom det stod att jag redan hade maximalt antal av denna vara i korgen. Verkar som att de tog slut mer eller mindre samma minut som siten öppnade.
Det ska komma en till leverans i december (som jag antar är det som många butiker säljer ut just nu) och sedan en i januari men om man missar dessa så beräknas bristen hålla i sig till framåt april/maj. Det gör egentligen inte så mycket då de flesta intressanta titlar som Deathloop m.m. ändå inte släpps förrän tidigast i vår och det befintliga utbudet är extremt begränsat. Det är väldigt dålig timing då flera extremt populära produkter ska tillverkas under en begränsad tid och alla kommer från samma tillverkare så någonstans måste man strypa tillverkningen för att kunna få ut övriga produkter och det i kombination med COVID-19 skapar tyvärr en väldigt begränsad tillverkning.finns de som påstår att om man inte förhandsbokat PS5 (förbokning stängd på alla sidor nu) får man vänta tills release i April 2021.
Stämmer detta, nån som vet?
redan sett flera annonser på blocket, köp/sälj på FB etc där man vill ha 15K eller mer.
Du hämtade väl även nya Xbox förra veckan? Hur resonerar du? Vill du kunna spela alla exklusiva spel till respektive konsoll?Jäkla spridning på blocketpris. Undrar hur många som är ren scam.
Ska bli kul att se hur den är, ska iväg och hämta nu med Demons souls och Spiderman.
Bokade i maj förra året
Tror tyvärr att många inte ens vill ha sitt PS5 utan bara gå på resell direktJag förstår ärligt talat inte varför så många är galna i PS5. Det hade så klart varit kul att testa men för 2-7k över butikspris när det bara finns tre exklusiva spel som dessutom är mediokra (enligt mig) och/eller nysläpp av gamla titlar? Alla andra exklusiva titlar släpps tidigast i vår i alla fall och då kommer man förmodligen att kunna köpa ett exemplar på dagen.
Detta.Jag förstår ärligt talat inte varför så många är galna i PS5. Det hade så klart varit kul att testa men för 2-7k över butikspris när det bara finns tre exklusiva spel som dessutom är mediokra (enligt mig) och/eller nysläpp av gamla titlar? Alla andra exklusiva titlar släpps tidigast i vår i alla fall och då kommer man förmodligen att kunna köpa ett exemplar på dagen.
Jag förstår ärligt talat inte varför så många är galna i PS5. Det hade så klart varit kul att testa men för 2-7k över butikspris när det bara finns tre exklusiva spel som dessutom är mediokra (enligt mig) och/eller nysläpp av gamla titlar? Alla andra exklusiva titlar släpps tidigast i vår i alla fall och då kommer man förmodligen att kunna köpa ett exemplar på dagen.
Du hämtade väl även nya Xbox förra veckan? Hur resonerar du? Vill du kunna spela alla exklusiva spel till respektive konsoll?
Testade Elgiganten men var slutsålt redan efter några minuter. Hamnade i kö sedan utkastad så no luck där.
Snart på ett Lifestyle Köp&Sälj nära dig för ockerpris. Men hey, det är ju marknaden som styr och varför skulle man dessutom slösa 40 spänn på att annonsera på Blocket när man kan göra det gratis här Som grädde på löjromen kan man ju dessutom bumpa i all evighet