• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

galácticon

Patek
2-Faktor
Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Du knatade alltså in och bad om att få något, baserat på att någon annan köpt klockan du hade på dig, där? Snyggt.
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Luxurywatches i Sthlm säljer dem för 85' inköpta från bananländer.
Marknaden styr priserna. Tillgång & Efterfrågan. Adjö nu! :)
LMAO-GIF.gif

Har du LW som prisreferens?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Det där säger bra mycket mer om dig än om svensksålda klockor.
 

David

Bödeln
Jo, så tycker ju jag att det borde vara men när säljaren taggas förväntas denne tydligen motivera sitt pris och när det är gjort blir det ofta en kölhalning från de "gamla" gardet.
Säger vem? Det är väl bra att säljaren taggas så att denne får veta att diskussion pågår och därmed får möjlighet att bemöta kritiken om så önskas?
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Säger vem? Det är väl bra att säljaren taggas så att denne får veta att diskussion pågår och därmed får möjlighet att bemöta kritiken om så önskas?
Det är väl bara att läsa tråden så ser du. Inte världen bästa stämning direkt.

Finns ett gäng som tror att de har något slags veto när det gäller prissättningen och tar sig friheten att vara otrevliga titt som tätt. Hoppas det är okej att ogilla ett sånt beteende?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Skapligt sjukt, du skall alltså ha gratis för att någon annan köper hos ad?
Du verkar rätt oskön
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp