• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din graal?

image.jpeg

En gulgulds-daytona med money-tavlan eller en gulgulds sky dweller med champagnetavla vore ju inte helt fel :rolleyes: sen hade jag ju knappast tackat nej till en nautilus eller en VC overseas heller...
Riktigt trevliga ur!! VC OS hade jag inte heller tackat nej till! Så mycket man vill ha ;)
Själv så tycker jag att en DD med den bruna choklad tavlan gör sig riktigt bra! Men undrar om man annars ska köra en DD med svart tavla, är mer klassiskt. Vill även ha en Rolex Fatlady letar efter rätt exemplar, så har ingen brådska.
Ja Nautilus känns som en bra end game klocka. De växer mer och mer på mig, illa nog ;)

Riktigt trevliga ur!! VC OS hade jag inte heller tackat nej till! Så mycket man vill ha ;)
Själv så tycker jag att en DD med den bruna choklad tavlan gör sig riktigt bra! Men undrar om man annars ska köra en DD med svart tavla, är mer klassiskt. Vill även ha en Rolex Fatlady letar efter rätt exemplar, så har ingen brådska.
Ja Nautilus känns som en bra end game klocka. De växer mer och mer på mig, illa nog ;)
Så någon av dem du nämnde ligger i någorlunda snar framtid? :)

Letar med lykta efter en Rolex 5513 från födelseåret 1982 med Maxidial MK4, men jisses vad de har blivit dyra på sistone. Känns som det kan vara en prisbubbla på de modellerna som kommer att spricka inom de närmsta åren.

Bilagor

• 5513.jpg
    5513.jpg
    126.2 KB · Visningar: 3
Så någon av dem du nämnde ligger i någorlunda snar framtid? :)
Det är graalar, så troligen inte ;)
Har tänkt inköpa en Reverso nu innan vintern är slut. Samt så ligger en hulk påninköpslistan, ja med oranget Nato så klart Hahaha.
Day date lär få vänta något år. Ang Rolex Fatlady 16760 på jubileumslänk från -85 i bra skick så får framtiden utvisa det.

Tillbaka
Topp