OWG-klocka klocka kanske? GADA också känner jag faktiskt när du nu säger detÅret runt, känner jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG-klocka klocka kanske? GADA också känner jag faktiskt när du nu säger detÅret runt, känner jag
OWG-klocka klocka kanske? GADA också känner jag faktiskt när du nu säger det
Läs SUBMARINER-tråden. Eller, gör det inte förrestenVafan händer!?
Göteborgarna är fulla...Vafan händer!?
Håller med dig heltVafan händer!?
Nu lär man få göra detLäs SUBMARINER-tråden. Eller, gör det inte förresten
Herregud!! Tror att kö listorna minskade lite på hulken nu.Läs SUBMARINER-tråden. Eller, gör det inte förresten
Man kan ju alltid hoppasHerregud!! Tror att kö listorna minskade lite på hulken nu.
Ja tills de börjas säljas med oranga Nato...Man kan ju alltid hoppas
Hahaha inte du också!!!!Ja tills de börjas säljas med oranga Nato...
HahahaHahaha inte du också!!!!
Glöm det, grabben. Det där är en graal utan dess like, och sägnen säger att endast en äkta konung kan köpa den dyra kinesklockan.
En gulgulds-daytona med money-tavlan eller en gulgulds sky dweller med champagnetavla vore ju inte helt fel sen hade jag ju knappast tackat nej till en nautilus eller en VC overseas heller...Hahaha
Det är något gift med det där natot vilken graal
Vad har du för graal då?
Riktigt trevliga ur!! VC OS hade jag inte heller tackat nej till! Så mycket man vill haEn gulgulds-daytona med money-tavlan eller en gulgulds sky dweller med champagnetavla vore ju inte helt fel sen hade jag ju knappast tackat nej till en nautilus eller en VC overseas heller...
Så någon av dem du nämnde ligger i någorlunda snar framtid?Riktigt trevliga ur!! VC OS hade jag inte heller tackat nej till! Så mycket man vill ha
Själv så tycker jag att en DD med den bruna choklad tavlan gör sig riktigt bra! Men undrar om man annars ska köra en DD med svart tavla, är mer klassiskt. Vill även ha en Rolex Fatlady letar efter rätt exemplar, så har ingen brådska.
Ja Nautilus känns som en bra end game klocka. De växer mer och mer på mig, illa nog
Det är graalar, så troligen inteSå någon av dem du nämnde ligger i någorlunda snar framtid?
Snygg! Pris?Jag är nog nöjd om jag får prova den någon gång..
Jag tror den ligger kring 1,1 mSnygg! Pris?
Nu när det visar sig att den inte är så särskilt dyr som jag trodde så ångrar jag mig. Vill ha en en Lange 1 Tourbillon Perpetual Calendar 720.032Nja, inte riktigt
Nja, inte riktigt
Nu när det visar sig att den inte är så särskilt dyr som jag trodde så ångrar jag mig. Vill ha en en Lange 1 Tourbillon Perpetual Calendar 720.032
Lite löjligt ändå? 170 brak är en hel del pengar. Skönt hopp annars upp till 2M+Nu när det visar sig att den inte är så särskilt dyr som jag trodde så ångrar jag mig. Vill ha en en Lange 1 Tourbillon Perpetual Calendar 720.032