Blå så klart! Det är läckert med blå urtavlor plus att de sticker ut lite mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blå så klart! Det är läckert med blå urtavlor plus att de sticker ut lite mer.
Nej du ska givetvis ha en blå!! Så jäkla läcker, både denna och den något mindre med subsekund.Fast jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha den blå eller svarta. Den svarta kanske är mer användbar, men den blå är på något sätt läckrare. Hoppas kunna slå till under 2019 om klockkontot tillåter.
Ser att du dyker upp i alla möjliga trådar med korta svar. Ett tips är att försöka bidra lite mer för att komma upp i 20 inlägg för att få skriva din första annons.
Min är Seawolf titan med gul urtavla
Ligger det inte en sån på KS nu? För mig att jag sett den...
Min är Seawolf titan med gul urtavla
Ligger det inte en sån på KS nu? För mig att jag sett den...
Svinigt cool klocka!
Edit: såld
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-seawolf.104288/
Väldigt snygg Yacht-Master, själv sugen på versionen med Rhodium dial, men någon Yacht-Master II är det som tur är inte. De kan omöjligtvis vara någons graalYachtmaster II
En H. Moser & Cie Pioneer Perpetual Calendar hade inte varit fel
[/QUOTE
Helt klart högt på listan
Sjukt snygga!Har ingen mekanisk graal just nu men en quartz-graal är Grand Seiko sbgv011(svart) alt. sbgv009(silver).
Båda är limited editions, 900pcs resp. 1200pcs och dök upp 2014.
Kommer troligtvis aldrig ske... Men fin är den.
Edit: H. Moser & Cie. Endeavour Perpetual Moon Concept
Ohyggligt stor, kladdig och ful. Tror inte heller att det kan vara någons graal...Väldigt snygg Yacht-Master, själv sugen på versionen med Rhodium dial, men någon Yacht-Master II är det som tur är inte. De kan omöjligtvis vara någons graal
Riktigt fräsch.
Funderat länge på detta och det måste vara den här faktiskt.
Grym sommardinkaKul att du också gillar den!
Grym sommardinka