Patrik J
Silver
Du glömde Church, Hoodoo Gurus och Midnight Oil.Hunters @ Collectors, Nick Cave, Saints eller Triffids?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du glömde Church, Hoodoo Gurus och Midnight Oil.Hunters @ Collectors, Nick Cave, Saints eller Triffids?
Nu är jag precis hemkommen efter att ha hämtat vår Sinn i Köping hos @sinner. Trevlig snubbe, hoppas att vi har tid att surra mer nästa gång
Första känslan är att den är jäkligt bekväm och det ska bli en spännande vecka det här
Första bilden i min "ägo"
Trevlig kväll på er
Den sitter jäkligt bra på dig! Gissar på något grövre handled?
Håller med, du bär upp den riktigt bra på länken!Den sitter jäkligt bra på dig! Gissar på något grövre handled?
God morgon kamrater
Första morgonen med Sinnen, skönt att få kicka igång min vecka, ska bli intressant att lära känna denna klocka
Haha det lovar jag att inte göraKör hårt nu med många trevliga uppdateringar!
Vänta inte till sista kvarten
Blir det en pojke så är ju namnet givet:Precis varit på BVC för lite ultraljud och kontroll, Sinnen skötte sig galant
Ok då får det bli "Sinna" då. Du kan skicka en flaska whiskey på posten som tack. (Tänkte föreslå Helmutta men nja...)Får spara till nästa, detta exemplar blir en tjej
Nu är jag precis hemkommen efter att ha hämtat vår Sinn i Köping hos @sinner. Trevlig snubbe, hoppas att vi har tid att surra mer nästa gång
Första känslan är att den är jäkligt bekväm och det ska bli en spännande vecka det här
Första bilden i min "ägo"
Trevlig kväll på er
Ja, det var en snabbvisit. Självklart blir det mer surr nästa gång, nån sinn-gtg i samband med utlottningen vore rätt nice.
Vad tycker du såhär långt?
Gillade den på oreangt Nato, ser grymt somrig ut.
Tror att rotorn låter mycket, upplevde också en del skrammel men tänkte inte mycket på det då jag aldrig tog bort länken helt.
Tror som sagt att det är rotorn som låter.
Ja det är ju en länkklocka detta. Det oranga var somrigt och minst fult av alla band.
Kul att du tog dig tid att meka lite
Precis varit på BVC för lite ultraljud och kontroll, Sinnen skötte sig galant
Haha med största sannolikhetKan man läsa av när vattnet går med vridringen?
Jag tycker att det gröna natot och det bruna lädret med konstrastsöm ändå var helt okejSå nu kommer en liten uppdatering, min lur tvärdog när jag höll på men nu har jag ny lur och kunde fortsätta arbetet
För att alla ska slippa bli nervösa så tejpades det ordentligt innan bandbyte
Tycker att vissa gör sig bra men nu är länken på igen och där kommer den att få stanna
Det bruna med söm är riktigt snyggt.Jag tycker att det gröna natot och det bruna lädret med konstrastsöm ändå var helt okej