• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Blev en tung kväll igår i dubbel bemärkelse...
image.jpg
Någon fick köpa plockgodis för 35 kr i alla fall! Rock n' roll

Jagfyllde år igår. Hade planerat en lugn middag med päronen och bara ta det lugnt. Såfort jag kommer hem till päronen så får jag en ögonbindel och sätts i deras bil. Jag körs runt i ca 40 minuter (jag fick en öl som tur är)
Sen leds jag ut och när jag får av mig bindeln så är jag på mitt stammishak. Så mina päron, tjejen och närmsta vännerna har då planerar detta.
Så idag är jag så jävla bakfull.
IMG_20160221_130420.JPG

Utcheckning om 19 minuter. Vart är alla mina saker? Är jag i rätt rum? Vem är grabben som jag skadade med i natt? jag är rädd.
1460886039734-1230785489.jpg
Saker som händer i huvudstaden är ibland udda, men det är bara att omfamna de nya "kulturerna" och ta sig en stadig morgon grogg för att fortsätta promille resan för att snabbt glömma de mindre bra valen man gjorde föregående afton :D

Bakfull är jag precis som utlovat och hela jävla kroppen värker efter löpning i fredags, golf igår och sen utgång..

Jäla fan och bilen behöver tanks..

Högst underhållande att läsa denna tråden på söndagar för en småbarnsförälder.
Läsa om folk bravader samt det aktuella hälsotillståndet.
Kan bara tillägga att när man själv är ute i svängen blir man rikligt belönad för sin sprittolerans dagen efter. Då man tål lika mycket som en räka. Dom få gångerna man varit ute mår man så sjukt dåligt dagen efter. Som bonus har man en jr som skall aktiveras oxå.
Ta hand om er.

Högst underhållande att läsa denna tråden på söndagar för en småbarnsförälder.
Läsa om folk bravader samt det aktuella hälsotillståndet.
Kan bara tillägga att när man själv är ute i svängen blir man rikligt belönad för sin sprittolerans dagen efter. Då man tål lika mycket som en räka. Dom få gångerna man varit ute mår man så sjukt dåligt dagen efter. Som bonus har man en jr som skall aktiveras oxå.
Ta hand om er.
Har varit vaken nu i cirka 2-3 timmar, och det som är värst är den jävla lyckokänslan när man vaknar och inte är så sliten.. Sen någon halvtimma senare så är det som nån jävel smäller en skyffel i huvudet..

Det räcker väll med alla dumma beslut jag gjorde igår och får sota för, inte ska kroppen motarbeta mig också...

Livet är allmänt pissigt idag. Hotshots, tequila, flatliners och rockbaren på hells är en säkert kort för en rolig kväll och en mindre rolig dagen efter
Rockbaren på Hells är alltid en bra idé, dock hade dörrvakten igår inte sin charmigaste dag då han vägrade acceptera att jag stod på gästlistan och ville inte släppa in mig men kanske lika bra idag att han inte gjorde det

Oförskämt fräsch idag! Kan knappast tro att det gick ner ett lock bärka igår och lite skumpa o annat..
14620879543111260122600.jpg

Kom hem klockan 4, gick upp vid 8 och började jobba vid 10... Inget jag rekommenderar!
Nu sitter jag i verkstaden, borta från alla kunder, och mår skit. :grumpy:

Jag som bara skulle ta ett par öl med en gammal barndomsvän! Varför händer detta varje helg, och varför lär jag mig aldrig?!

Kan man posta i förväg?

image.jpeg

2 lådor Pilot IPA från Good Guys Brew. Grym, finns på bolagen i Karlstad (när den inte sålt slut..) och borde kunna privatimporteras på andra bolag. Kommer ha grymt ont i huvudet.. Nästa helg :D

Tillbaka
Topp