Någon fick köpa plockgodis för 35 kr i alla fall! Rock n' rollBlev en tung kväll igår i dubbel bemärkelse...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon fick köpa plockgodis för 35 kr i alla fall! Rock n' rollBlev en tung kväll igår i dubbel bemärkelse...
Saker som händer i huvudstaden är ibland udda, men det är bara att omfamna de nya "kulturerna" och ta sig en stadig morgon grogg för att fortsätta promille resan för att snabbt glömma de mindre bra valen man gjorde föregående aftonUtcheckning om 19 minuter. Vart är alla mina saker? Är jag i rätt rum? Vem är grabben som jag skadade med i natt? jag är rädd.
Bästa knepet mot bakfylla är att aldrig sluta dricka som en vis man en gång sa!Saker som händer i huvudstaden är ibland udda, men det är bara att omfamna de nya "kulturerna" och ta sig en stadig morgon grogg för att fortsätta promille resan för att snabbt glömma de mindre bra valen man gjorde föregående afton
Låter mycket klokt! Fick du någonsin reda på vem mannen i sängen vad eller tackade du bara för sällskapet och ignorerade resten av frågorna ?Bästa knepet mot bakfylla är att aldrig sluta dricka som en vis man en gång sa!
Efter att jag vaknat till märkte jag att min kollega lagt sig där istället för i sin säng. Han frös väl eller något...Låter mycket klokt! Fick du någonsin reda på vem mannen i sängen vad eller tackade du bara för sällskapet och ignorerade resten av frågorna ?
Nu ligger man här och undrar igen, och utgång är det ikväll också...
Jupp, ett antal öl och GT senare är allt åt helvete...Classic
Har varit vaken nu i cirka 2-3 timmar, och det som är värst är den jävla lyckokänslan när man vaknar och inte är så sliten.. Sen någon halvtimma senare så är det som nån jävel smäller en skyffel i huvudet..Högst underhållande att läsa denna tråden på söndagar för en småbarnsförälder.
Läsa om folk bravader samt det aktuella hälsotillståndet.
Kan bara tillägga att när man själv är ute i svängen blir man rikligt belönad för sin sprittolerans dagen efter. Då man tål lika mycket som en räka. Dom få gångerna man varit ute mår man så sjukt dåligt dagen efter. Som bonus har man en jr som skall aktiveras oxå.
Ta hand om er.
HAHAH kungVara på lägenhetsvisning när man är bakis som ett troll var ingen hit. Svårt att ta in all info och fokusera, när det enda man tänker på är: att inte spy
Lagt en spya i diskhon och sagt. Jag tar den !!Vara på lägenhetsvisning när man är bakis som ett troll var ingen hit. Svårt att ta in all info och fokusera, när det enda man tänker på är: att inte spy
Lagt en spya i diskhon och sagt. Jag tar den !!
Rockbaren på Hells är alltid en bra idé, dock hade dörrvakten igår inte sin charmigaste dag då han vägrade acceptera att jag stod på gästlistan och ville inte släppa in mig men kanske lika bra idag att han inte gjorde detLivet är allmänt pissigt idag. Hotshots, tequila, flatliners och rockbaren på hells är en säkert kort för en rolig kväll och en mindre rolig dagen efter