• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

GWD

Panerai
Sitter på balkongen. Törstig jammen.
DSC_0294.JPG
 

lofgreno

Audemars
Skönt bakis igår efter 90 talsfesten på Zinken. Men ett avkylande dopp ute i Vaxholm hjälpte ju lite.
Det jä'liga när man börjar närma sig 40 så brukar ju bakfyllan hålla i sig i två dar nuförtiden. :)
 

Ruben

Rolex
Har varit bakis varje dag sen i lördags. Mår inte ens dåligt längre, det har blivit ett normal tillstånd. Matt i kroppen bara.
 

almeyero

Panerai
Hej hopp igen...
Igår blev det stök som vanligt! Vaknade på golvet i korridoren med dörren vidöppen och en kudde under huvudet - ytterst oklart

Fyfan, du får mig att längta tillbaka efter mina studenttider! Eller njaa det var mest bara plugghästar och töntar i klassen, dessutom pluggade jag på hemmaplan så jag sket i dom och körde dubbelt upp med mina förortsgrabbar för att kompensera haha..!
 

JB_XII

Rolex
Top 3 värsta bakfyllorna ägde rum idag.
Kännetecken:

1. Kraftiga kräkningar
2. Oförmåga att prata
3. Ett sängläge (på mage utan kudde)
4. Minnesluckor, klassikern "hur fan kom jag hem?"
5. Uppvaknande i gårdagens outfit.
6. Ingen aptit
7. Total ångest

Men men, man lär sig aldrig. :meh:
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Top 3 värsta bakfyllorna ägde rum idag.
Kännetecken:

1. Kraftiga kräkningar
2. Oförmåga att prata
3. Ett sängläge (på mage utan kudde)
4. Minnesluckor, klassikern "hur fan kom jag hem?"
5. Uppvaknande i gårdagens outfit.
6. Ingen aptit
7. Total ångest

Men men, man lär sig aldrig. :meh:
Vaknade i sängen med byxorna på, inte samma tröja som jag hade kvällen innan och med skorna på.
 

WBergdahl

Panerai
Hej hopp igen...
Igår blev det stök som vanligt! Vaknade på golvet i korridoren med dörren vidöppen och en kudde under huvudet - ytterst oklart
Jag har gjort det igen...
Kom hem vid 08.30 från efterfesten efter att ha jobbat på klubben igår och vaknade till att jag glömt att stänga dörren... Denna gången kom jag dock in hela vägen till sängen, så jag gör ju framsteg :)
Ikväll bär det nog av igen
 

demondave

Rolex
Jag har gjort det igen...
Kom hem vid 08.30 från efterfesten efter att ha jobbat på klubben igår och vaknade till att jag glömt att stänga dörren... Denna gången kom jag dock in hela vägen till sängen, så jag gör ju framsteg :)
Ikväll bär det nog av igen

Har det gjorts studier på levern på studenter före och efter studietiden i tex Lund eller Uppsala? :D

Dörren är rätt lugn, med rätt grannar. Förra granntanten stängde, låste och droppade nycklarna genom brevinkastet när jag gjorde en liknande med nycklarna kvar i låset. Tur för mig att det inte var den gången jag nannade på hallgolvet med en sneaker som kudde..
 
Topp