• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

B1884

Audemars
2-Faktor
Oh ja! Jag står först i kön på den... Samt vad har hänt med din flipp frenzy subben har du haft på tok för länge nu ;)
Vi får lösa... ;) :D


Jag vet inte ifall min flipparsjuka är botad...? Högst tvek!

Tanken är att denna SD'n ska få stanna minst fram till jul, då jag kommer vara i Kanada hela hösten :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
[quote="hollow123, Men blev jackpott igår så det värmer...

Grattis!
Bilder?!?!
 

M.U

Rolex
Hahahaaha tror jag dör. Brudarna gillar det tydligen dock blev de besvikna när du inte hade nån chévre hemma... Prästost second best :banghead:

Förövrigt är jag inne på 5e koppen kaffe nu, fan det händer ingenting.

Haha lekte du fransos?

Min snusdosa tog precis Slut.... snor en från N i kylen :D
 

Silon

Omega
Hade ett par vänner över igår och vi grillade och det dracks en hel del mängder alkohol. Så nu har jag den värsta baksmälla som jag har haft på flera år. Någonstans runt midnatt bestämde vi oss för att promenera ner till sjön för att ta ett nattdopp. När jag kommer upp från vattnet så ser jag att min skx007 inte sitter på armen längre. Några dagar innan så hade ena bandstiftet åkt ur hålen så gissar att den satt lite löst. Jag försökte leta lite på botten i anslutning till bryggan men den gick inte att hitta. Så nu ligger den på botten av sjön och tickar.
 

Boris Balkan

Fark you!
Hade ett par vänner över igår och vi grillade och det dracks en hel del mängder alkohol. Så nu har jag den värsta baksmälla som jag har haft på flera år. Någonstans runt midnatt bestämde vi oss för att promenera ner till sjön för att ta ett nattdopp. När jag kommer upp från vattnet så ser jag att min skx007 inte sitter på armen längre. Några dagar innan så hade ena bandstiftet åkt ur hålen så gissar att den satt lite löst. Jag försökte leta lite på botten i anslutning till bryggan men den gick inte att hitta. Så nu ligger den på botten av sjön och tickar.

Doh! :arghh:
 

M.U

Rolex
Vet inte när jag ska anmäla mig. Fyra dagars supande i rad nu. Min lever har lagt ner, jag ser varelser jag inte sett innan, huvudvärken är numera permanent samt jag kan inte känna av smaker. Men det hör ju numera till vardagen så vet inte när jag ska skriva här, så passar på medan jag är full. Skål!
 

Dr Stein

Cartier
Vet inte när jag ska anmäla mig. Fyra dagars supande i rad nu. Min lever har lagt ner, jag ser varelser jag inte sett innan, huvudvärken är numera permanent samt jag kan inte känna av smaker. Men det hör ju numera till vardagen så vet inte när jag ska skriva här, så passar på medan jag är full. Skål!

Hehe, ha en fortsatt trevlig semester! :)
 
  • Like
Reactions: M.U

BadkarsPiraten

Vacheron
Vet inte när jag ska anmäla mig. Fyra dagars supande i rad nu. Min lever har lagt ner, jag ser varelser jag inte sett innan, huvudvärken är numera permanent samt jag kan inte känna av smaker. Men det hör ju numera till vardagen så vet inte när jag ska skriva här, så passar på medan jag är full. Skål!

Lever semestern fullt ut med fullt ös!
Gillas!
 
  • Like
Reactions: M.U
Topp