H
Hysteria
Guest
Lär bli tröttaste Basel någonsin. Hoppas givetvis att jag har fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, tycker till och med att 38mm är på gränsen men som sagt 36mm hade varit kul om de kom medSinn 556 i 36mm hade ju varit ett givet köp.
Håller med till 100% och tror att det kommer hända.Är det inte dags för en ny sub i nättare storlek. Känns som majoriteten tycker att 116610 är för klumpig och klossig?
Hade gärna sett en sub i liknande profil som 4 och 5-siffriga har med modern länk med glidelock som inte är så klumpig!
TGV, is that you?Ok hello guys and welcome to the show
Det kommer det göra denna gången jag lovar.Jag hoppas det kommer handla om andra märken utöver Rolex på Baselworld 2020.
Det är väl ingen som verkligen tror att dom va på månen ? Dom fixar ju inte att ta sig utanför radiation belt ens.Du skojar va?
Från wikipedia: "The Apollo missions marked the first event where humans traveled through the Van Allen belts, which was one of several radiation hazards known by mission planners.[33] The astronauts had low exposure in the Van Allen belts due to the short period of time spent flying through them. Apollo flight trajectories bypassed the inner belts completely, passing through the thinner areas of the outer belts.[25][34]"Det är väl ingen som verkligen tror att dom va på månen ? Dom fixar ju inte att ta sig utanför radiation belt ens.
Tror det bästa är om du tar den diskussionen med foliehattarna i FBs konspirationsforum: https://www.flashback.org/f40
Håller med till 100% och tror att det kommer hända.
Så kan det säkert vara!Tror du verkligen att bland det stora köparantalet anses den för klumpig? Eller tror du som jag att det primärt är centrerat till de riktigt initierade som utgår en bråkdel av målgruppen?
Riktigt nice! Mycket snyggare än gmt varianten.Helgulds Hulk kanske
Bb58 blå tavla och bezel kommer ska ni se!
...och hur kommer börsen gå?Basel 2020 kommer bli en riktigt sömnig tillställning...
Nej, den kommer i tvåton och brons med läder.Bb58 blå tavla och bezel kommer ska ni se!
Jag hoppas också på ett mindre tudorsläpp. BB58 hade gärna fått komma i 36mm för min del. Dock kan jag tänka mig att den inte hade tilltalat den stora massan så ser det inte som särskilt troligt.Hoppas på att tudor släpper en ranger i 36 mm, då står jag på kö direkt. Frågan är bara om den inkräktar för mycket på bb36.
Det är nog väldigt osannolikt med mindre bb58 då urverket som sitter i nu endast används i en modell av tudor(om nu inte urverket går in i ett mindre case). Däremot så kommer det nog fler färger på bb58.Jag hoppas också på ett mindre tudorsläpp. BB58 hade gärna fått komma i 36mm för min del. Dock kan jag tänka mig att den inte hade tilltalat den stora massan så ser det inte som särskilt troligt.
Jag har varit sugen på en röd BB i mindre storlek i ett par år nu, så vi kan ju alltid hålla tummarna för 2020.Det är nog väldigt osannolikt med mindre bb58 då urverket som sitter i nu endast används i en modell av tudor(om nu inte urverket går in i ett mindre case). Däremot så kommer det nog fler färger på bb58.
In med ETA-verket som sitter i bb36! Men ja, jag håller med. Tror också på fler färger för bb58.Det är nog väldigt osannolikt med mindre bb58 då urverket som sitter i nu endast används i en modell av tudor(om nu inte urverket går in i ett mindre case). Däremot så kommer det nog fler färger på bb58.