• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om lagrad rom

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Denna har legat i kundkorgen sedan mer än en månad tbx, igår köpte jag äntligen den och nu testar jag den :hungry:

IMG_20200521_163109.jpg
Well? 3 timmar senare... bra?
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Kan vara en av de mest prisvärda rommerna. Beställningssortimentet dock
 

Bilagor

  • 126295ED-EB24-4CC2-9B4D-C94BD39FECFE.jpeg
    126295ED-EB24-4CC2-9B4D-C94BD39FECFE.jpeg
    59.5 KB · Visningar: 31

demondave

Rolex
Kubanskt som går att få tag på i Sverige, typ beställningssortiment. Finns det nåt trevligt?

Skulle ju varit på Kuba snart, men ’rona ville annorlunda.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
38 år och inte lärt mig röka än.

Erkänner att jag var otydlig, men tänker såklart rom i romtråden. Nån trevlig mörk, lagrad rom som är värd att testa.
AHAHAHAHAHA jag erkänner att jag var för snabb, missade att vi var i romtråden, du kunde ju inte ha varit tydligare!

När jag var på Kuba besökte jag Havana Club museet och köpte då en flaska Sellecion de Maestros, går att beställa på Bolaget. Väldigt god mörk rom.
 

demondave

Rolex
AHAHAHAHAHA jag erkänner att jag var för snabb, missade att vi var i romtråden, du kunde ju inte ha varit tydligare!

När jag var på Kuba besökte jag Havana Club museet och köpte då en flaska Sellecion de Maestros, går att beställa på Bolaget. Väldigt god mörk rom.

Om ditt förra inlägg missade målet lite var det här precis vad jag sökte! Kanon, tackar, ska kolla närmare på den :)
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Kubanskt som går att få tag på i Sverige, typ beställningssortiment. Finns det nåt trevligt?

Skulle ju varit på Kuba snart, men ’rona ville annorlunda.
Bästa kubanska rommen i mitt tycke är santiago de cuba. Herida Brands hade dom när jag beställde vilket gjorde att du kunde beställa dom till bolaget (beställningssortimentet).
 
Topp