Well? 3 timmar senare... bra?Denna har legat i kundkorgen sedan mer än en månad tbx, igår köpte jag äntligen den och nu testar jag den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well? 3 timmar senare... bra?Denna har legat i kundkorgen sedan mer än en månad tbx, igår köpte jag äntligen den och nu testar jag den
![]()
Hah! Känner igen det där... vodka flashback...Minns inte....
![]()
Inga trasiga glasögon dockHah! Känner igen det där... vodka flashback...![]()
Denna gick åt fort: https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/hampden-4073901
Råkade blinka till precis när klockan slog 10:00 så när jag tryckte på köpknappen var de redan slut.
//j
Hampden använder sig oftast utav vild jäst som i sin tur bidrar till mer estrar. Men måste pot-stil destileras för att få behålla sin smak och doft.Jag har missat det släppet, Hampden är bra, inte så förbaskat söta utan komplexiteten får blomma ut lite utan att dödas av sötman![]()
Kan vara en av de mest prisvärda rommerna. Beställningssortimentet dock
Kul att se sen vad du tycker. Lufta den i några minuter så smakerna kommer framHar beställt en flaska idag![]()
Den där är riktig bra. Mycket estrar i den vilda jästen de använderDags för efterrätt
![]()
Va? Beställningssortiment?Kubanskt som går att få tag på i Sverige, typ beställningssortiment. Finns det nåt trevligt?
Skulle ju varit på Kuba snart, men ’rona ville annorlunda.
Va? Beställningssortiment?
Typ alla cigarrhandlare säljer kubanskt....
Framcigarr.se
Cubano.se
Brobergs.se
AHAHAHAHAHA jag erkänner att jag var för snabb, missade att vi var i romtråden, du kunde ju inte ha varit tydligare!38 år och inte lärt mig röka än.
Erkänner att jag var otydlig, men tänker såklart rom i romtråden. Nån trevlig mörk, lagrad rom som är värd att testa.
AHAHAHAHAHA jag erkänner att jag var för snabb, missade att vi var i romtråden, du kunde ju inte ha varit tydligare!
När jag var på Kuba besökte jag Havana Club museet och köpte då en flaska Sellecion de Maestros, går att beställa på Bolaget. Väldigt god mörk rom.
Gör du rätt i. Lite starkare (45 mot 40) samt inte lika söt som Diplomatico, Zacapa osvOm ditt förra inlägg missade målet lite var det här precis vad jag sökte! Kanon, tackar, ska kolla närmare på den![]()
Bästa kubanska rommen i mitt tycke är santiago de cuba. Herida Brands hade dom när jag beställde vilket gjorde att du kunde beställa dom till bolaget (beställningssortimentet).Kubanskt som går att få tag på i Sverige, typ beställningssortiment. Finns det nåt trevligt?
Skulle ju varit på Kuba snart, men ’rona ville annorlunda.
Bästa kubanska rommen i mitt tycke är santiago de cuba. Herida Brands hade dom när jag beställde vilket gjorde att du kunde beställa dom till bolaget (beställningssortimentet).
Ska finnas flera olika men verkara bara vara en av de dyraste kvar i sortimentet nu.Tyckte jag såg den när jag scannade beställningsbart i appen igår, tackar!