Ja, Arktis är bra fin. Riktigt fin faktiskt.Var inne en sväng till @ERIKSON URHANDEL idag och fick hjälp med länken. Alltid lika trevligt och man vet alltid lite mer om klockbranschen när man går än vad man gjorde när man kom
Idag berättade Richard t.ex. att Sinn under väldigt lång tid har haft en kraftig majoritet kvinnliga ingeniörer. Det var i alla fall en nyhet för mig och inget jag trodde i vad jag uppfattar som vanligtvis en relativt mansdominerad bransch. Kul!
Jag fick också se det lilla fjärilslåset till gummi för första gången och blev positivt överraskad. Har alltid varit av åsikten att det stora låset gör sig bäst till U-boetten, men jag reviderar det något och om det är så att man har en något smalare handled så kommer det mindre låset vara perfekt.
Det fanns också en hel del lås och gummin inne för hugade spekulanter.
Sortimentet för dagen:
Båda Arktis fanns inne. Tror ändå att den svarta är min favorit även om blå är originalet.
856 är en riktig favorit. Vilket kompetent fieldwatch om den nu kvalar in i kategorin. Kompetent oavsett. Synnerligen lyckade index som inte kommer till sin rätt på bild.
Sen fick jag förmånen att få se Ezm12 för första gången in the flesh. Väääldigt speciell och kvalar in i kategorin "med ett utseende endast en mor kan älska", men jag gillar den
Stängningsdags Edit: Efter stängning
Men annars kan jag nöjt konstatera att hjärtat klappar hårt för UX SDR. Vid jämförelse med det andra Erikson har så är det fortfarande den jag hade valt. Kul när det känns så, med det man för dagen har runt handleden!