Grattis till räntan!Glädjande besked, fick lägre ränta idag
Så vem vet?
Kanske blir ett ⏱paket att stoppa in under granen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till räntan!Glädjande besked, fick lägre ränta idag
Så vem vet?
Kanske blir ett ⏱paket att stoppa in under granen
Drömmer ibland att bli med EN klocka.
Kommer alltid fram till den här borde vara den optimala Sinnmodellen för mig
Lagom stor, inte så tjock, pallar vatten.
Ser lite tuff ut men kan lätta klara av en finmiddag på stan och slinka in under skjortmanschetten.
![]()
![]()
Ha ha det är just det. I dina drömmarDrömmer ibland att bli med EN klocka.
Ser lite tuff ut men kan lätta klara av en finmiddag på stan och slinka in under skjortmanschetten.
![]()
![]()
Enklast är väl att skicka ner den till Sinn?Hej, har en vän som har en ca 10 år gammal U1 med ETA verk. Ytterringen "klickar" och låser sig inte riktigt som förr, den stannar ibland och beter sig allmänt konstigt, han behöver alltså serva denna. Om han ska köra via AD så ska han posta den till dom, de kommer posta ner till Tyskland och egentligen först då få veta pris.
Har ni något tips på andra som kan serva denna , eller har en idé om pris om han skickar iväg den? Klockan finns i stor-göteborg.
Hmm. Då får väl Eriksons släpp bli Schweden onlyChronos släpp den 6:e kommer bli German only.
Drömmer ibland att bli med EN klocka.
![]()
![]()
Hade ju varit koolt med en worldtimer-ring på en 6060 el motsv. Känns affärsmässigt143 S med world timer-vridring. Det här är en av mina Sinn som jag helst skulle vilja hitta en dublett av så att den skulle kunna användas som rese-beater när världen återgår till det normala. Den här är alldeles för mint för att jag ska kunna använda den på det sättet.
![]()
Den ballaste FP klockan måste varit 6066, den med Larm!Hade ju varit koolt med en worldtimer-ring på en 6060 el motsv. Känns affärsmässigt![]()
Ja den är fin.856 på läder kunde vara min One Watch. Den längtar så mycket efter Sinns release så datumet visar 6.
![]()
![]()
Jag tycker den super på H-länk ocksåJa den är fin.
Men jag började bära UX:en tycker jag den är lite för liten för min armled.
Som ngn skrev så handlar det ju inte bara om omkretsen utan också hur platt handleden är, min är runt 62mm.
(@Jamterik -ja du står först i kön om det blir fsg-och om du har några pengar kvar efter tequilafynden)
![]()
4sec!!!!Hur länge ska man späka sig innan man öppnar?
![]()
Så länge?4sec!!!!
Du får äta en frukt-sen måste du faktiskt öppna paketet.Hur länge ska man späka sig innan man öppnar?
![]()
Är det inte öppnat ännu ?????Hur länge ska man späka sig innan man öppnar?
![]()
Han äter en banan...Är det inte öppnat ännu ?????
Hur kan han? Är verkligen en banan viktigare än ett paket? Det finns då folk till alltHan äter en banan...
Med länk på undersidan, intressant kreationNu är det öppnat... Men... Vad katten var det?En Tudor i Sinn-tråden?
![]()
Kul att ngn kör på svart h-länk!Nu är det öppnat... Men... Vad katten var det?En Tudor i Sinn-tråden?
![]()
857 och ECM 7 finns väl i svartKul att ngn kör på svart h-länk!
jag chansar på att han gömmer en U50 svart857 och ECM 7 finns väl i svart
Det vore kul att se en dykare utan gummisnoddjag chansar på att han gömmer en U50 svart
Kaboom!Det vore kul att se en dykare utan gummisnodd![]()
Grattis! Så jäkla snygg. H-länken sitter som en smäck!