Najs. Drar ett pmJajamÀn, det ska jag kunna ordna![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs. Drar ett pmJajamÀn, det ska jag kunna ordna![]()
FÄr man frÄga vad det Àr för tillverkare pÄ natot? HÄrdvaran ser ut som Phoenix men har inte sett den nyansen av grÄ frÄn dom.
Det Àr Phoenix. Tycker nyans, lÀngd, bredd, och övriga mÄtt kÀnns rÀtt slumpartat dÀrifrÄn.FÄr man frÄga vad det Àr för tillverkare pÄ natot? HÄrdvaran ser ut som Phoenix men har inte sett den nyansen av grÄ frÄn dom.
JĂ€klar vad grejer jag hittade i mina fickor.![]()
MĂ„nga bilnycklar??!JĂ€klar vad grejer jag hittade i mina fickor.![]()
MĂ„nga bilnycklar??!
Verklighetens EDCâŠ- Ja, tog Volvon men batterierna i nycklarna Ă€r dĂ„liga sĂ„ tog med mig bĂ„da. Glömde att jag Ă€ven hade med mig nyckeln till andra bilen.
Den ser riktgt fin ut. Vad landade slutnotan pÄ?Nytillskott.
Microwallet frÄn paperwallet.
Liten men nja, de fem korten och lite sedlar fÄr verkligen trÀngas i facken. FÄr se om den Àr en winner. Fraktas frÄn USA sÄ det blev moms och tull, sÄ relativt en dyr historia. Men söt Àr den iaf.
![]()
![]()
Den ser riktgt fin ut. Vad landade slutnotan pÄ?
Har den separata kortfack?
Magnetremsor brukar slitas rÀtt snabbt nÀr dom ligger och skaver. Det kanske inte Àr ett aktuellt problem för moderna betalkort med chip, men passerkort har ofta magnetremsor.
Vad ligger de pÄ?![]()
Nitoms Stalogy Ă€r min absoluta favvopenna att snurra men jag tappar ju bort pennor hela tiden. De Ă€r dyra hĂ€r men billiga i Japan. Fick ett ryck nu och bestĂ€llde 10st frĂ„n Japan sĂ„ om nĂ„gon âbehöverâ en sĂ„ sĂ€g till. Tar nog nĂ„gra veckor för dem att anlĂ€nda.
Edit: BestÀllde 5st röda ocksÄ.