Najs. Drar ett pmJajamän, det ska jag kunna ordna![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs. Drar ett pmJajamän, det ska jag kunna ordna![]()
Får man fråga vad det är för tillverkare på natot? Hårdvaran ser ut som Phoenix men har inte sett den nyansen av grå från dom.
Det är Phoenix. Tycker nyans, längd, bredd, och övriga mått känns rätt slumpartat därifrån.Får man fråga vad det är för tillverkare på natot? Hårdvaran ser ut som Phoenix men har inte sett den nyansen av grå från dom.
Jäklar vad grejer jag hittade i mina fickor.![]()
Många bilnycklar??!Jäklar vad grejer jag hittade i mina fickor.![]()
Många bilnycklar??!
Verklighetens EDC…- Ja, tog Volvon men batterierna i nycklarna är dåliga så tog med mig båda. Glömde att jag även hade med mig nyckeln till andra bilen.
Den ser riktgt fin ut. Vad landade slutnotan på?Nytillskott.
Microwallet från paperwallet.
Liten men nja, de fem korten och lite sedlar får verkligen trängas i facken. Får se om den är en winner. Fraktas från USA så det blev moms och tull, så relativt en dyr historia. Men söt är den iaf.
![]()
![]()
Den ser riktgt fin ut. Vad landade slutnotan på?
Har den separata kortfack?
Magnetremsor brukar slitas rätt snabbt när dom ligger och skaver. Det kanske inte är ett aktuellt problem för moderna betalkort med chip, men passerkort har ofta magnetremsor.
Vad ligger de på?![]()
Nitoms Stalogy är min absoluta favvopenna att snurra men jag tappar ju bort pennor hela tiden. De är dyra här men billiga i Japan. Fick ett ryck nu och beställde 10st från Japan så om någon ”behöver” en så säg till. Tar nog några veckor för dem att anlända.
Edit: Beställde 5st röda också.