Det är ju B I L L I G TÅF har haft koll, men tidigare ägaren hade det inte.. Jag är iaf väldigt nöjd över att kunna köra e-tron i 1,5 år för 2150:- per månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju B I L L I G TÅF har haft koll, men tidigare ägaren hade det inte.. Jag är iaf väldigt nöjd över att kunna köra e-tron i 1,5 år för 2150:- per månad.
Värsta med Optima är ljud som kommer från bagageluckan o ventilation som kyler batterier. Det var det som avgörde att det inte blev en Optima helt enkelt. Kanske nästa leasing, vi få se.Förutom detaljen att man byggt en hybrid som inte kan åka med förbränningsmotorn avstängd på vintern. Känns som man missat målet lite då
Förutom detaljen att man byggt en hybrid som inte kan åka med förbränningsmotorn avstängd på vintern. Känns som man missat målet lite då
Tog det 2 år att konstatera att det regnar utanför Kalifornien?Yaay! Ny list under bakrutan på nya Teslan, nu rinner inte en droppe vatten in i bagaget när man öppnar luckan! Tack, Elon
Tog det 2 år att konstatera att det regnar utanför Kalifornien?
Även jag har åkt Audi och VW i 15år och aldrig haft ett problem, kör ca 5000mil per år.vad gör ni med bilarna ;P, har haft en Audi TT(var 3 år gammal när jag sålde), Passat(var 3 år gammal när den såldes), Golf(3 år gammal när den byttes in) och nu en Tiguan(1 år gammal) ingen har påvisat något av det ni nämner
Även jag har åkt Audi och VW i 15år och aldrig haft ett problem, kör ca 5000mil per år.
Köper man en hybrid är ju tanken att den ska gå på el? En märkbar skillnad om det kostar 2kr milen än 10kr.Men är det någon som tänker i de banorna?
Jag kunde verkligen inte bry mig mindre.
Nackdelen med Kia är väl att den har samma förmånsvärde som Passat, men att den sistnämnda är på alla sätt och vis trevligare.
OK, men det där var nästan helt nya bilar. De borde ju gå helt problemfritt.vad gör ni med bilarna ;P, har haft en Audi TT(var 3 år gammal när jag sålde), Passat(var 3 år gammal när den såldes), Golf(3 år gammal när den byttes in) och nu en Tiguan(1 år gammal) ingen har påvisat något av det ni nämner
Så måste det ju vara.... är det på min BMW I3,Helt idiotisk lösning?! Varför inte bara kunna trycka på lås upp knappen som på de flesta andra eller att den frigörs i samband med att man öppnar dörren (keyless)...
Nu börjar det utkristalliseras 2 alternativ...
BMW 330e Touring xDrive med M sport paket och lite annat lulllull eller Volvo V60 T6 Inscription recharge står det mellan.
Audin A6 landade tyvärr 668:- över min ram och inget att plocka bort ur offerten. Den var nog annars en favorit...
Förnuftet säger Volvo då den i princip blir fullmatad. Hjärtat säger BMW då den var makalöst tyst och härlig att köra...
Give me your thoughts..
Nu börjar det utkristalliseras 2 alternativ...
BMW 330e Touring xDrive med M sport paket och lite annat lulllull eller Volvo V60 T6 Inscription recharge står det mellan.
Audin A6 landade tyvärr 668:- över min ram och inget att plocka bort ur offerten. Den var nog annars en favorit...
Förnuftet säger Volvo då den i princip blir fullmatad. Hjärtat säger BMW då den var makalöst tyst och härlig att köra...
Give me your thoughts..
Spontant så känns ju M-sport / R-design vara det de bör stå mellan än den lite gubbigare Inscription ?Nu börjar det utkristalliseras 2 alternativ...
BMW 330e Touring xDrive med M sport paket och lite annat lulllull eller Volvo V60 T6 Inscription recharge står det mellan.
Audin A6 landade tyvärr 668:- över min ram och inget att plocka bort ur offerten. Den var nog annars en favorit...
Förnuftet säger Volvo då den i princip blir fullmatad. Hjärtat säger BMW då den var makalöst tyst och härlig att köra...
Give me your thoughts..
Inte om man har 7000:- i månaden att hålla sig tillSpontant så känns ju M-sport / R-design vara det de bör stå mellan än den lite gubbigare Inscription ?
Då hade jag valt bort nån grej för att få r-designen istället, skiljer ju bara 10k på listprisInte om man har 7000:- i månaden att hålla sig till
BMWn alla dagar i veckan. Den är snyggare, piggare och roligare, nyare och modernare. Volvons bilplatform (SPA) är 10 år gammal nu.Nu börjar det utkristalliseras 2 alternativ...
BMW 330e Touring xDrive med M sport paket och lite annat lulllull eller Volvo V60 T6 Inscription recharge står det mellan.
Audin A6 landade tyvärr 668:- över min ram och inget att plocka bort ur offerten. Den var nog annars en favorit...
Förnuftet säger Volvo då den i princip blir fullmatad. Hjärtat säger BMW då den var makalöst tyst och härlig att köra...
Give me your thoughts..
Har inte kollat själv men en kollega lånade hem en T6:a över helgen för test. Det var en R. Han gillade den starkt men sa att den klev upp rejält i pris. Var inte var du fått 10k från men jag kan inte heller skriva under på kollegans uppgifter. Får kolla upp...Då hade jag valt bort nån grej för att få r-designen istället, skiljer ju bara 10k på listpris
Har inte kollat själv men en kollega lånade hem en T6:a över helgen för test. Det var en R. Han gillade den starkt men sa att den klev upp rejält i pris. Var inte var du fått 10k från men jag kan inte heller skriva under på kollegans uppgifter. Får kolla upp...
Jag som är fullständigt opartisk i allt detta råkar av en händelse sälja Volvo så det är från min prislista jag fått de uppgifternaHar inte kollat själv men en kollega lånade hem en T6:a över helgen för test. Det var en R. Han gillade den starkt men sa att den klev upp rejält i pris. Var inte var du fått 10k från men jag kan inte heller skriva under på kollegans uppgifter. Får kolla upp...
Aha!! Nu vet jag. Han jämför med Inscription Expression. En ”bantad” Inscription alltså. Det förklarar saken. Ska kolla med Volvo säljaren... Å andra sidan verkar majoriteten här rösta för BMW ändå ;-)listpriset för V60 i grund skiljer 10k mellan inscription och R-design för T6 recharge, 531 konta 541
Jaha ja!?!! Å varför i hela helvete har du inte skickat någon offert till mig då?!?!?Jag som är fullständigt opartisk i allt detta råkar av en händelse sälja Volvo så det är från min prislista jag fått de uppgifterna
Bmwn är ju rappare osv. Ljudvolym mellan bilarna kan jag inte uttala mig om.Aha!! Nu vet jag. Han jämför med Inscription Expression. En ”bantad” Inscription alltså. Det förklarar saken. Ska kolla med Volvo säljaren... Å andra sidan verkar majoriteten här rösta för BMW ändå ;-)
Volvo är sjukt känslig för däck och obalans det är sak som är säker, med denna plattformBmwn är ju rappare osv. Ljudvolym mellan bilarna kan jag inte uttala mig om.
Skicka mig specen på bilen så kollar vi på den.. If you like..
Jasså? Det vet jag inte om jag hört så mycket om. Vet dock att vissa V90CC haft någon issue med chassit...Volvo är sjukt känslig för däck och obalans det är sak som är säker, med denna plattform
Dom flesta förare märker det inte ens, men är man lite mer intresserad av bilar känner man det.
Bäst att du inte vet något, för om du börjar tänkte på det så är det kört.Jasså? Det vet jag inte om jag hört så mycket om. Vet dock att vissa V90CC haft någon issue med chassit...
Jag vill vetaBäst att du inte vet något, för om du börjar tänkte på det så är det kört.
Glöm det bara