Hur är den storleksmässigt i förhållande till standardsortimentet? Är det en 1:1 size? (höjd, l2l, diameter?)
Kom på att en annan tydlig skillnad på boetten är kronskyddet som skiljer sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är den storleksmässigt i förhållande till standardsortimentet? Är det en 1:1 size? (höjd, l2l, diameter?)
Har de den i produktsortimentet eller fixat själv? Eller en äldre modell?
De de har nu är borstade på ovansidan, borstad bezel och polerade sidor.Har de den i produktsortimentet eller fixat själv? Eller en äldre modell?
@Jaggis är det värt att slå till? Är bra sugen och den kan komplettera min kvartzare ;-)
Det var den tipping pointen jag behövde .... *Sigh* Har mailat och bett om nummer nuJag älskar den så för mig var det lätt värt. Bara du kan avgöra om du tycker den är värd pengarna. Jag kommer använda denna klocka till precis allt.
Det var den tipping pointen jag behövde .... *Sigh* Har mailat och bett om nummer nu
EDIT: Kan ej se din bild @Jaggis
Det har jag inget problem med, tycker klockan i sig är estetiskt tilltalande, älskar den T-quartz jag har men vore mysigt med en automatish också.Förlåt! Men om du är OK med fakepatina och T-markering trots luminova så kommer du bli nöjd.
Hodinkee tar en titt på 1980 re-issue.
https://www.hodinkee.com/articles/cwc-1980-royal-navy-diver-re-issue
Äntligen! Ser fram emot omdöme!Okej, Cabot Watch Company - skicka en till mig också så lovar jag att skriva en fin recention här på KS!
Efter en månad har nu min svarta GS äntligen nått Sverige - bra jobbat posten!...kanske kan jag få den till jul ändå...fast jag som hade hoppats på en för tidig julklapp! Vi får se vad PostNord nu hittar på?
Faaan va cool den är. Ogillar fakepatina men den där är så cool så det överväger ogillandet med hästlängder...Tack alla! Mer bilder kommer! Jag är så jävla nöjd. Man kan tycka vad man vill om fakepatinan men jag tycker det ser svinbra ut.
Okej, Cabot Watch Company - skicka en till mig också så lovar jag att skriva en fin recention här på KS!
Efter en månad har nu min svarta GS äntligen nått Sverige - bra jobbat posten!...kanske kan jag få den till jul ändå...fast jag som hade hoppats på en för tidig julklapp! Vi får se vad PostNord nu hittar på?
Tycker ändå han var ärlig i sitt utlåtande.
Jag tycker den bär mindre. Kan ta jämförelsebild senare ikväll om jag kommer ihågHur bärs en CWC dykare i jämförelse med en skx007? Större eller mindre?
Goda nyheter.Jag tycker den bär mindre. Kan ta jämförelsebild senare ikväll om jag kommer ihåg
Håller med, framför allt lägreJag tycker den bär mindre. Kan ta jämförelsebild senare ikväll om jag kommer ihåg