Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah fintadHade en nära kommentarsupplevelse vid fikabordet på jobbet;
Kollega 1: Vilken fin klocka!
Precis när jag ska säga tack;
Kollega 2: (som sitter bredvid mig) Tack!
Kollega 1: Är det än äkta Michael Kors?
Kollega 2: Japp, fick den av min sambo i födelsedagspresent.
Suck..
Hur svarar man på en sådan kommentar? 'Nej okej' ?Dom få gånger jag fått en kommentar om min klocka har jag fått väldigt skeptiska svar som "den där är väl inte äkta?!" ,nästan anklagande..
Bodde i samma lägenhetskomplex som ett italienskt par i LA i somras. Såg att båda hade Panerai när vi delade en hiss. Han bar en Luminor på länk, hon en Radiomir. Blev genast kär i båda.Flyttade till LA i början av juni, och sedan dess har jag fått en hel del kommentarer på min Panerai. Väldigt många har kommenterat att jag har den på länk istället för läderband. Kul!
Jösses!!! Snacka om...brrrrHade en nära kommentarsupplevelse vid fikabordet på jobbet;
Kollega 1: Vilken fin klocka!
Precis när jag ska säga tack;
Kollega 2: (som sitter bredvid mig) Tack!
Kollega 1: Är det än äkta Michael Kors?
Kollega 2: Japp, fick den av min sambo i födelsedagspresent.
Suck..
Rolex Day-Date, suck..Jösses!!! Snacka om...brrrr
Törs man fråga vad DU hade på armen??.
Grr, typ snyggaste klockan. Enda som slår den är väl kanske en DD-40..Rolex Day-Date, suck..
Den är svår att missaTyp aldrig med mina Rolex klockor, däremot så har jag fått en del komplimanger för min PO roséguld.
![]()
Hahaha, ja då måste det känts som att bli rejält sågadRolex Day-Date, suck..
Hehe underbart, finns fyllot på KS måntro....?Senaste gången jag fick kommentar var på pendeltåget till Uppsala vid 01 av ett fyllo, han själv hade en Superocean![]()
Det vet jag faktiskt inte, glömde att fråga, men underhållande var det oavsett...Hehe underbart, finns fyllot på KS måntro....?
Den är ju dock sjukt fet!Typ aldrig med mina Rolex klockor, däremot så har jag fått en del komplimanger för min PO roséguld.
![]()