• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HEUER-tråden

virrooo

Audemars
2-Faktor
Tack virrooo! Jag tror att jag behåller båda :) Här e nånting från 1969.
4.1.2015 sis. reissukuvia 171.jpg
Orimligt, men okej då ;) Den där var ju helt fantastisk! Vad har du mer i gömmorna?
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Eeeeh, var tvungen att googla... Det är en 2446 3rd execution Autavia aka Jochen Rindt. Den sista innan man bytte till Compressorboetten.
Hehe. Fantastiskt fin. Definitionen av snygg kronograf! Är de svåra att hitta i bra skick? Vet du vad de kostar då ungefär? Kunskapen är låg om Heuer men suget blir större o större. :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hehe. Fantastiskt fin. Definitionen av snygg kronograf! Är de svåra att hitta i bra skick? Vet du vad de kostar då ungefär? Kunskapen är låg om Heuer men suget blir större o större. :)
De är rätt ovanliga, speciellt jämfört med Rolex, men har du pengarna redo bör det inte vara något problem. Den har ju ett val 72 och en tät boett, rätt lik daytonan. Bara liiite bättre. Har inte riktigt själv förstått vad de kostar, de har rusat i pris sedan jag köpte. Skulle säga mellan 50' och 70'.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
De är rätt ovanliga, speciellt jämfört med Rolex, men har du pengarna redo bör det inte vara något problem. Den har ju ett val 72 och en tät boett, rätt lik daytonan. Bara liiite bättre. Har inte riktigt själv förstått vad de kostar, de har rusat i pris sedan jag köpte. Skulle säga mellan 50' och 70'.
Sålde nyss min SubC och jag tänkte att pengarna ska användas till annan klocka. Funderat på GS men vintageintresset rusar och Autavior är så sjukt coola. Tack för infon! :)
 
Topp