Ring eller maila, är väl enklarare.Har @ROB-1832 lessnat på KS? Lite segt att få svar på PM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ring eller maila, är väl enklarare.Har @ROB-1832 lessnat på KS? Lite segt att få svar på PM.
Oj, satt och läst igenom nästan allt... het topic på Rob E och Nymans... det är upp och ner... men senare tiden verkar Nymans vara sämst, vågar man ens gå in på den butiken? Själv så gillar jag Bergström (Uppsala)
Ska se om jag kan få priset i närheten av Uret
Har @ROB-1832 lessnat på KS? Lite segt att få svar på PM.
Han är lite butter av naturen, men något av en glad gobbe.
Kappvändarna mobiliserade väl när Rob försvann som sponsor och Nymans gjorde entré.Vill påstå att det är raka motsatsen vad jag sett och hört.
Kappvändarna mobiliserade väl när Rob försvann som sponsor och Nymans gjorde entré.
Eller kan det vara så att Nyamns förstått hur viktigt det är med kundbemötande och steppat upp sedan tidigare diss?Kappvändarna mobiliserade väl när Rob försvann som sponsor och Nymans gjorde entré.
Gastons ur Göteborg som just nu är mitt i en flytt. Trevligt bemötande med en mycket kunnig och engagerad man.
Kommer absolut att lämna in mer där.
Tyckte det svängde lite väl snabbt och att det sammanföll tidsmässigt med bytet av forumsponsor.Eller kan det vara så att Nyamns förstått hur viktigt det är med kundbemötande och steppat upp sedan tidigare diss?
Jag hissar @Nymans Ur 1851 Stockholm, fått riktigt bra servise de gånger jag varit där.
Tyckte det svängde lite väl snabbt och att det sammanföll tidsmässigt med bytet av forumsponsor.
Plus 1 på den. Var och fick mycket bra hjälpHiss på @ERIKSON URHANDEL för bästa bemötandet och servicen!
Tyckte det svängde lite väl snabbt och att det sammanföll tidsmässigt med bytet av forumsponsor.
Gillar också @ERIKSON URHANDEL och har köpt ett par klockor där. Tyvärr så har de inte de stora märkena i sitt sortiment vilket är trist (Rolex, AP, Hublot, PP osv).Det är därför man väljer @ERIKSON URHANDEL när man kan. De har varit lika uppskattade före som efter sponsorskapet.
Du menar de som kostar extra mycket pengar. För nog är väl Omega stort? Och nog säljer Swatch mer än Patek?Gillar också @ERIKSON URHANDEL och har köpt ett par klockor där. Tyvärr så har de inte de stora märkena i sitt sortiment vilket är trist (Rolex, AP, Hublot, PP osv).
Nej, jag menade de stora märken som tilltalar migDu menar de som kostar extra mycket pengar. För nog är väl Omega stort? Och nog säljer Swatch mer än Patek?
Hiss till Bo Berggren i Stockholm. Var inne för ett tag sen med en klocka för koll och trycktest efter ett köp - det bjöd de på. Mycket vänliga och trevliga.
Spara kvittot bara så är det lugnt. Ganska vanligt med just Casio verkar det som. Certet ser knappt ut som ett cert, tror det är det som är problemet + att det ligger i en plastficka.Utfärdar varken hiss eller diss än, men tänkte ställa en fråga angående ADs och cert. Mottog tidigare idag en Casio från en nätbutik som påstår sig vara AD av Casio. Certet är dock ostämplat och blankt. Jag förväntade mig att ett cert alltid skulle vara ifyllt från en AD? Hur ligger det till?