Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta om frågan redan ställts och utretts (jag sökte först men hitta ej). Gäller den utökade garantin även på äldre klockor? Dvs om jag köper en begagnad IWC som är mindre än 8år gammal, kan jag då registrera den för att få garanti på den tiden som är kvar? Typ en klocka ifrån 2016, kan jag registrera den och få garanti till 2024, någon som vet?
Tack för svar. Ja det är självklart fortfarande väldigt generöstSvaret är nej. Det gäller bara klockor som är under garanti. Vilket är logiskt, svårt att datera bakåt i tiden i all evighet. Och generöst jmf med tex Omega som satte ett datum det gällde från och bara nyköp.
”You can apply for the Warranty Extension at any time during your participation in My IWC whilst your original 2-year IWC Schaffhausen International Warranty is still valid.”
Några förhandstips inför Watches & Wonders (tidigare SIHH)? Dags för Portugiesern att få sig en facelift?
![]()
Sant! Men är inte det bara en LE med nyare urverk?de har ju smygsläppt 3716-modellerna typ alldeles nyss. Lär väl bli officiell launch på WaW.
Några förhandstips inför Watches & Wonders (tidigare SIHH)? Dags för Portugiesern att få sig en facelift?
Sant! Men är inte det bara en LE med nyare urverk?
Tänker att både AT och Mark-modellerna har fått sig ett par uppfräschningar medan Portugiesern har sett mer eller mindre likadan ut sedan 2000.
Den här var ju inte dum.
![]()
Vattendelare med länk eller läder på Mark XViii?
Vattendelare med länk eller läder på Mark XViii?
Varför välja?
![]()
![]()
SNYGGT!Varför välja?
![]()
![]()
Säg till när du vill sälja den...![]()
![]()