Jag har en kombinerad sten 1000/3000 som egentligen duger gott till det mesta. Men har också en 6000 sten som jag tycker om att köra för att få till de där lilla sista.Snyggt, gillar looken på damaskus men föredrog det råa kolstålet på den jag högg tillslut. Var på väg att ta santokun först men hakatans högre rygg tilltalade mig mer, 17,5 är den tror jag.
Sten blir nog nästa köp snarare än en till kniv
Dessa kör jag med och köpte ifrån.
Hiomakivi Pack 1000/3000 | WHETSTONE PACKS | Hiomakivi.fi English
The double-sided Hiomakivi Pack 1000/3000 sharpening stone is highly efficient. It is significantly wider than standard stones (78 mm) and has a length of 199 mm. In the world of sharpening stones, an additional centimeter in length, not to mention increased width, significantly enhances efficiency.
hiomakivi.fi
IMANISHI Arashiyama #6000 | IMANISHI whetstones | Hiomakivi.fi English
Buy IMANISHI Arashiyama #6000 quickly at a low price in Hiomakivi.fi. Click and order now or visit our shop. "When you search for the Best 6000 stones in terms of price-quality ratio, you can find it here."A fast and hard whetstone with very pleasant feedback.Imanishi Arashiyama is a...
hiomakivi.fi
Fick låna en shapton glass 4 eller 6000 av en kollega men jag gillade inte alls den feedback jag fick när jag slipade. Tycker den 6000 sten jag kör med nu ger en mycket trevligare känsla att slipa på. Har också köpt mig en vettig hållare till stenarna.
Denna
Naniwa Stone Holder | Accessories | Hiomakivi.fi English
Sharpen your knives easily with Naniwa's high-quality stand, which lifts the whetstone off the table and gives your fingers more space. The rubber feet keep the stone in place. Suitable for most stones, including Shapton Glass Stone
hiomakivi.fi